گوشی Karbonn Titanium Mach Five با اندروید 5 وارد بازار می شود

گوشی Karbonn Titanium Mach Five با اندروید 5 وارد بازار می شود

Karbonn Mobiles در روز چهار شنبه گوشی جدیدی را به لیست گوشی های ارزان قیمت خود اضافه کرد. با قیمت 5999 روپیه، این گوشی همراه عمدتا از طریق آمازون به فروش خواهد رسید. این گوشی از ساعت 1 بعد از ظهر در آمازون در دسترس خواهد بود.
با اندروید 5 آبنبات، این گوشی دو سیم کارته، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720×1280 پیکسل دارد. پردازنده ی چهار هسته ای آن ( که چیپ ست آن اعلام نشده است ) 1.3 گیگا هرتز سرعت دارد. رم این گوشی نیز 2 گیگا بایت است.
گوشی Karbonn Titanium Mach Five در عقب یک دوربین 8 مگا پیکسلی به همراه یک فلش ال ای دی و در جلو نیز یک دوربین 5 مگا پیکسلی به همراه یک فلش دارد. حافظه داخلی آن 16 گیگا بایت است که می توانید با استفاده از مموری کارت آن را تا 32 گیگا بایت افزایش دهید. این گوشی با عرض 8.7 میلی متر، 159 گرم است. باتری آن نیز 2200 میلی آمپری ست.
در مورد گزینه های ارتباطی این گوشی باید گفت که Karbonn Titanium Mach Five از 3G, Wi-Fi, Bluetooth و GPS پشتیبانی می کند.
گوشی Titanium Mach Five که کیبرد SwiftKey به طور پیش فرض روی آن نصب شده است، برنامه Peel Smart Remote نیز دارد و در مورد مشخصات باید گفت که تقریبا مشابه گوشی Micromax Canvas Xpress 2 است که ماه قبل عرضه شد.
در مراسم معرفی محصول در دلهی، Karbonn گفت که این کمپانی حدود 245 گوشی و 110 گوشی هوشمند در بازار دارد که از سال 2009 تولید شده اند. همچنین گفت که قصد دارد تا 3 سال آینده حدود 800 کرور روپیه روی تولید گوشی در هند سرمایه گذاری کند.
کمپانی Karbonn ماه گذشته گوشی هوشمند Titanium Mach One Plus خود را با قیمت 6990 روپیه عرضه کرد. این گوشی در رنگ های طلایی، سفید و آبی تیره عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Karbonn Titanium Mach Five با اندروید 5 وارد بازار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *