احتمالا نوکیا 9 دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش باشد

نوکیا 9

اخبار جدیدی درباره این که شرکت نوکیا قصد دارد پرچم دار جدید خود را به حسگر اثر انگشت یک‌ پارچه با صفحه نمایش مجهز کند , منتشر شده است. اچ ام دی گلوبال که با معرفی 5 گوشی جدید , حضور بسیار فعالی در کنگره جهانی بارسلون داشت , باری دیگر با محصولی جدید با اسم نوکیا 9 نظر کاربران و طرفداران خود را جلب کرده است.

بر اساس آن چه در سایت نوکیا منتشر شده است , امسال این شرکت دو گوشی بالا رده نوکیا 8 پرو و نوکیا 9 را معرفی خواهد کرد. پیش از این تصور می شد تنها گوشی که به تراشه‌ ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است نوکیا 8 پرو می باشد اما باید بگوییم که در گوشی نوکیا 9 نیز از همین تراشه استفاده شده است. اندازه صفحه نمایش نوکیا 9 , 5.7 اینچ بوده برای زیبایی بیشتر دارای حاشیه بسیار کمی می باشد. اما موضوع داغی که درباره نوکیا 9 وجود دارد , حس گر اثر انگشت یک پارچه آن است , هر چند که هنوز خود شرکت نوکیا چیزی درباره این حسگر نگفته است اما منابع خارج از چین صحیح بودن این خبر را تأیید کرده اند.

باید گفت که تا به امروز هیچ شرکتی به جز ویوو نتوانسته بود به این تکنولوژی دست یابد. برخی از منابع می گویند شاید نوکیا برای ایجاد جذابیت بیشتر , یک بریدگی همانند آیفون 10 در صفحه نمایش نوکیا 9 ایجاد کند. شایعاتی درباره تاریخ عرضه نوکیا 9 وجود دارد ولی به احتمال زیاد این گوشی در اوایل نیمه دوم سال یا اواخر شهریور وارد بازار شود , هر چند که شرکت نوکیا هنوز هیچ گونه اعلامیه یا خبری را درباره تاریخ عرضه گوشی منتشر نکرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا نوکیا 9 دارای حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *