گوشی iQOO 10 Pro به شارژ 200 واتی مجهز می شود

گوشی iQOO 10 Pro به شارژ 200 واتی مجهز می شود

ویوو در سال های اخیر تمرکز زیادی روی افزایش سرعت شارژ گوشی های خود داشته است. این شرکت اخیراً iQOO 9 را با فناوری شارژ سریع 120 واتی عرضه کرده و می‌توان آن را تنها در 18 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ کرد. اما به نظر می رسد که 120 وات برای این شرکت کافی نبود، اکنون شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گوشی ویوو iQOO 10 Pro آینده با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 200 واتی و شارژ سریع بی سیم 65 واتی عرضه خواهد شد.

باتوجه به پستی در وب‌سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo، اطلاعاتی از سوی کاربر Digital Chat Station منتشر شده که جزئیات جالبی در مورد سرعت شارژ پرچمدار آینده iQOO فاش می کند. طبق گفته‌ی این فرد، iQOO 10 Pro با شارژ سریع سیمی 200 واتی و یک آداپتور با پشتیبانی از 20 ولت/10 آمپر عرضه می‌شود. گفته شده این شارژر دارای شماره مدل V200100L0B0-CN است.

پیشتر نیز گزارش شد که ویوو روی فناوری شارژ سریع 200 واتی مشغول کار است و از این رو عجیب نیست شاهد چنین خبری باشیم. کمپانی چینی در تلاش بوده تا یک محصول برجسته را بزودی معرفی کند. آیکیو 10 پرو یک پرچمدار خواهد بود و طراحی بهبودیافته نسبت به نسل فعلی خواهد داشت. آنچه در حال حاضر آشکار شده این بوده که محصول آینده ویوو به فناوری شارژ فوق سریع 200 واتی مجهز خواهد شد تا در کسری از زمان بتواند شارژ را به 100 درصد برساند.

این روزها مسئله عمرباتری گوشی هوشمند اهمیت بالایی دارد و اگر یک گوشی چندان از این نظر سریع نباشد، قطعا برای مخاطب رنج آور است تا بتواند سریع دستگاه را شارژ کند. افشاگر همچنین فاش کرد که این تلفن هوشمند دارای شارژ بی سیم سریع 65 واتی خواهد بود. در مجموع، این محصول قرار است سرعت شارژ با سیم و بی سیم را به حدی برساند. همانطور که در بالا ذکر شد، نسل قبلی آن با شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی در بالا عرضه شد.

ظرفیت باتری این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست، ما انتظار داریم که دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی باشد که در حدود 10-12 دقیقه 100٪ شارژ می شود. با این حال، انتظار نداشته باشید که دستگاه دوام زیادی داشته باشد، زیرا باتری گوشی با شارژ سریع قبل از پایان روز، خطر خالی شدن باتری آن را تهدید می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y100 5G در راه است

اکنون که برندهای گوشی های هوشمند شارژ فوق سریع را به یک مسئله ساده تبدیل ساختند، باید پرسید که آیا این شارژر ایمن است یا خیر. ما قبلاً می دانیم که شارژ سریع با افزایش خطر گرم شدن بیش از حد و خطرات مربوطه همراه است. با وجود تمام مکانیسم‌های ایمنی اضافی اجرا شده، خطر همچنان وجود دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی iQOO 10 Pro به شارژ 200 واتی مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *