گوشی Galaxy Z Fold4 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است

گوشی Galaxy Z Fold4 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است

برکسی پوشیده نیست که سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی تاشو گلکسی زد خود را معرفی می کند و برای سال 2022 نیز چنین برنامه ای تدارک دیده است. چند روز پیش، گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ گوشی تاشو پرچمدار آینده گلکسی Z Fold4 را به دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابری گلکسی S22 و S22+ مجهز خواهد کرد. این یعنی با یک دوربین ارتقایافته نسبت به نسل پیشین رو به رو هستیم.

Word on the grapevine یکی از افشاگران صنعت اکنون همچنین ادعا می کند که Galaxy Z Fold4 با استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی یک قدم فراتر خواهد رفت. تصادفی هم نیست، اما همان 108 مگاپیکسل HM3 در Galaxy S22 Ultra برای این گوشی هم تدارک دیده خواهد شد. پیش از این شایعه شده بود، اما به نظر می رسد کمی اطلاعات دقیق باشد، زیرا توسط افشاگران دیگر هم این موضوع تایید شده است.

این بدان معناست که Galaxy Z Fold4 عملکرد دوربین رده بالایی در کلاس گوشی های 1800 دلاری خواهد داشت. Galaxy Z Fold3 سال گذشته با این قیمت عرضه شد و خریداران ممکن است از پرداخت این مبلغ برای دستگاهی با دوربین بدتر از Galaxy S21 Ultra ناامید شوند. بعید به نظر می رسد امسال چنین باشد، زیرا گفته می شود که Galaxy Z Fold4 سخت افزار دوربین را با گلکسی اس 22 اولترا به اشتراک می گذارد، البته با وجود عدم وجود لنز زوم پریسکوپ 10 برابری.

در اخباری مرتبط اوایل سال جاری، سامسونگ سری گلکسی اس 22 را عرضه کرد. در حالی که نوع اولترا همان ظرفیت باتری مدل 2021 را داشت، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در مقایسه با همتایان 2021 خود از باتری های کم ظرفیت تری برخوردار بودند. جای تعجب نیست که این منجر به عمر باتری ضعیف تر، به خصوص برای Galaxy S22 می شود.

یک شایعه جدید نشان می دهد که سامسونگ احتمالاً با ساعت هوشمند بعدی خود اشتباه نخواهد کرد. طبق گفته SamMobile، باتری سامسونگ ساعت Galaxy Watch 5 می تواند یک پک 276 میلی آمپر ساعتی باشد. این باتری 10 درصد بزرگتر از باتری نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 4 است که با 247 میلی‌آمپر ساعت عمل می کرد.

بیشتر بخوانید  حافظه سامسونگ SSD T5 EVO با ظرفیت بالا معرفی شد

باتری محصول سال 2022 می تواند دارای شماره مدل EB-BR900ABY باشد. تقریباً در همه موارد، باتری بزرگتر باعث عمر طولانی تر خواهد شد و افراد می توانند مدت زمان طولانی از دیوایس بهره گیرند. از نظر تئوری، داشتن باتری بزرگ‌تر گلکسی واچ 5 نسبت به گلکسی واچ 4 به این معنی است که امسال شاهد بهبود عمر باتری خواهیم بود.

با این حال، کار با عمر باتری بسیار بیشتر از ظرفیت باتری است. رزولوشن صفحه نمایش، سطح روشنایی و افزایش نرخ نوسازی می تواند بر عمر باتری تأثیر منفی بگذارد، به عنوان مثال، که می تواند افزایش 10 درصدی ظرفیت را خنثی کند. از آنجایی که هنوز چیزی در مورد صفحه نمایش گلکسی واچ 5 نمی دانیم، نمی توانیم اطلاعات دقیقی درباره آن ارائه دهیم. بنابراین پیدا نیست این گجت پوشیدنی چه پردازنده و مشخصاتی دارد و بی شک تغییراتی خواهد داشت.

آنچه ما می دانیم این است که سامسونگ باتری گلکسی اس 22 را کاهش داد و این بدترین حرکت بود. این واقعیت که به نظر می رسد باتری سامسونگ گلکسی واچ 5 در حال ارتقا است، بدون شک بهتر از جایگزین می باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Fold4 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *