گوشی Galaxy Z Fold 4 Genshin Impact Edition سامسونگ عرضه شد

سامسونگ به تازگی نسخه ویژه جدید گلکسی زد فولد 4 را در بازار خانگی خود در کره جنوبی عرضه کرده است. این شرکت از Galaxy Z Fold 4 Genshin Impact Edition رونمایی کرده است که زیبایی منحصر به فردی دارد. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

اخیراً تعدادی از برندها مدل های محدود Genshin Impact edition را برای محصولات خود عرضه کرده اند. این تعجب آور نیست زیرا بازی کراس پلتفرم در سراسر جهان بسیار محبوب است. در حال حاضر، غول فناوری کره جنوبی نیز نسخه ویژه خود را با الهام از بازی راه اندازی کرده است که شخصیت بازی “Ganyu” موضوع اصلی آن است. برای کسانی که نمی دانند، این شخصیت یک شخصیت Cyro در بازی است، بنابراین منطقی است که نسخه ویژه گوشی هوشمند تاشو دارای لهجه های آبی باشد.

همچنین می‌توانیم این شخصیت را در پنل پشتی Galaxy Z Fold 4 مدل 5G مشاهده کنیم. شایان ذکر است، این برند این همکاری جدید را در نمایشگاه جهانی بازی G-STAR 2022 اعلام کرد که در حال حاضر در کره جنوبی میزبانی می شود و تا 10 نوامبر 2022 ادامه خواهد داشت. به غیر از Galaxy Z Fold 4 5G، این شرکت همچنین یک گلکسی جدید را معرفی کرد. بسته Buds2 Pro Genshin Impact Edition نیز که دارای تم شخصیت گانیو است. این شامل چند برچسب خاص و یک کیف محافظ نرم شفاف است.

در حال حاضر، قیمت دو دستگاه جدید نسخه ویژه هنوز مشخص نیست. اگرچه می توان انتظار داشت که قیمت آن کمی گران تر از مدل معمولی باشد. جدای از تفاوت فیزیکی در طراحی، هر دو محصول جدید دارای مشخصات و ویژگی های مشابه با نسخه های وانیلی هستند. متأسفانه، در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ مدل‌های جدید Genshin Impact را در خارج از کره جنوبی عرضه خواهد کرد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت One UI 5.1 برای تبلت Galaxy Tab S7 FE

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Fold 4 Genshin Impact Edition سامسونگ عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *