گوشی Galaxy Z Flip 5 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است

گوشی Galaxy Z Flip 5 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است

سامسونگ قرار است در ماه های آینده دو گوشی تاشو جدید به نام های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را در کنار تبلت ها، ساعت های هوشمند و احتمالا ایربادز جدید عرضه کند. در حالی که جزئیات این دستگاه های جدید به صورت آنلاین منتشر شده، گزارش جدید اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی گلکسی زد فلیپ 5 فاش کرده است.

طبق گفته گلکسی کلاب، سامسونگ از یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی برای گلکسی زد فلیپ 5 استفاده خواهد کرد. با این حال، مشخص نیست که آیا سایر مشخصات دوربین، مانند فناوری دیافراگم و فوکوس خودکار، تغییراتی را در Z Flip 5 مشاهده خواهند کرد یا خیر.

علی‌رغم عدم ارتقاء دوربین سلفی، صفحه نمایش بزرگتر گلکسی Z Flip 5 باید آن را جبران کند. با نمایشگر بزرگتر، گرفتن سلفی های با کیفیت بالاتر با دوربین عقب راحت تر از گوشی های هوشمند قبلی گلکسی زد فلیپ خواهد بود.

علاوه بر این، صفحه نمایش بزرگتر روی کاور می تواند یک دوربین سلفی اختصاصی را تا حدودی اضافی کند. سامسونگ می‌تواند به طور کلی آن را کنار بگذارد تا صفحه‌نمایش داخلی تمام‌صفحه مناسبی در تاشوهای خود داشته باشد، به‌ویژه با توجه به صفحه نمایش بزرگ‌تر روی کاور و قابلیت‌های Flex Mode تاشوهای سامسونگ.

از نظر تصمیمات خرید، عدم ارتقاء دوربین سلفی در گلکسی زد فلیپ 5 نباید جای نگرانی باشد. اگرچه ارتقاء مطلوب است، اما برای عملکرد کلی دستگاه بسیار مهم نیست. با صفحه نمایش بزرگتر و چشمگیر Galaxy Z Flip 5، کاربران همچنان می توانند با استفاده از دوربین اصلی سلفی های باکیفیت بگیرند.

تاریخ عرضه رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هنوز به طور رسمی تایید نشده است. با این حال، یک افشای اخیر نشان می دهد که سامسونگ ممکن است قصد دارد این دستگاه ها را زودتر از حد انتظار عرضه کند. اگر این افشاگری را باور کنیم، می‌توانیم تا پایان ماه جولای شاهد عرضه گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 باشیم.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند برند کره ای چه تصمیمی دارد. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و عرضه می دارد. احتمالا بزودی باید شاهد ویژگی های بزرگی باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پردازنده گلکسی اس 24 بسیار توامند است

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Flip 5 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *