پیکسل 7 به حسگر هال مجهز می شود

پیکسل 7 به حسگر هال مجهز می شود

تبلت هایی مانند آی پد اپل دارای حسگرهای هال هستند. ایده پشت این سنسورها این است که آنها می توانند میدان های مغناطیسی را تشخیص دهند و به آنها اجازه می دهد تا با لوازم جانبی پوششی استفاده شوند که نمایشگر را هنگام باز یا بسته شدن پوشش روشن و خاموش می کنند.

با توجه به توییتی که توسط میشال رحمان از Esper.io منتشر شد، به نظر می رسد که گوگل پیکسل 7 آینده نیز می تواند ویژگی مشابهی داشته باشد. با توجه به توییت او، به نظر می‌رسد که در برخی از کدهای اخیرا کشف شده، به یک سنسور هال اشاره شده است. نکته جالب این بوده که آخرین بار گوگل از آنها در گوشی سری پیکسل 2 استفاده کرد، بنابراین به نظر می رسد که آنها احتمالا بازخواهند گشت.

رحمان همچنین خاطرنشان می‌کند که پیکسل 6a در واقع می‌تواند حسگر مشابهی در آن تعبیه شده باشد و تلفن دارای درایورهایی مشابه آن است، اما این ویژگی در برگه مشخصات ذکر نشده است و گوگل نیز از آن به عنوان یک ویژگی یاد نکرد. او توصیه می‌کند کاربرانی که پیکسل 6a دارند، سعی کنند خود را با یک آهنربای کوچک در امتداد صفحه نمایش ببینند که آیا صفحه نمایش را روشن یا خاموش می‌کند.

همانطور که گفته شد، مشخص نیست که گوگل چه برنامه‌ای برای سنسور هال در سری پیکسل 7 می‌تواند داشته باشد. در حال حاضر، رایج ترین استفاده برای لوازم جانبی است که به باز یا بسته بودن نمایشگر در زمینه روشن و خاموش شدن خودکار کمک می کند. در هر صورت، احتمالاً باید منتظر بمانیم تا گوشی عرضه شود و اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

سری پیکسل 7 دو مدل داشته که شامل یک نسخه استاندارد و پرو می شود. هر دو مدل چیپست تنسور نسل جدید داشته و با سیستم عامل اندروید 13 از راه خواهند رسید. برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت جدید گوگل شما را از گفتن "گوگلش کن" بی نیاز می کند!

نظرات در مورد : پیکسل 7 به حسگر هال مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *