انتشار اطلاعاتی از سری تبلت Xiaomi Pad 6

انتشار اطلاعاتی از سری تبلت Xiaomi Pad 6

شیائومی در سال 2021 با عرضه سری پد 5 شیائومی که شامل دو مدل شیائومی پد 5 و شیائومی پد 5 پرو بود، به بخش تبلت بازگشت. حالا، اگر بخواهیم گزارش‌های شیائومیوی را در نظر بگیریم، به نظر می‌رسد این برند روی سری Pad 6 کار می‌کند. در کدهای MIUI ارجاعاتی به دو تبلت آینده با کدهای pipa و liuqin یافت شد. این نشریه سپس ادعا می کند که Pipa و Liuqin به ترتیب با نام های شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو معرفی خواهند شد.

در این گزارش برخی از مشخصات کلیدی تبلت ها از جمله چیپ ست به اشتراک گذاشته شده است. ادعا می شود که شیائومی پد 6 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 بهره می برد که بر اساس ساخت 7 نانومتری ساخته شده است. این همان چیپست است که در تبلت های OPPO، Vivo و Lenovo یافت می شود.

کوالکام اسنپدراگون 870 در شیائومی پد 6 یک گام بزرگتر از کوالکام اسنپدراگون 860 در شیائومی پد 5 پرو است. این گزارش همچنین ادعا می کند که شیائومی پد 6 دارای شماره مدل M82 است و در چین، هند و بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. شیائومی پد 6 وانیلی دارای صفحه نمایش نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.

از سوی دیگر، شیائومی 6 پرو به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که این تبلت را به سریع‌ترین حالت ممکن تبدیل می‌کند. این تبلت می تواند دارای صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی با وضوح 1880 × 2880 پیکسل باشد. این می تواند یک ارتقاء بزرگ نسبت به شیائومی پد 5 پرو باشد که دارای صفحه نمایش IPS LCD است. شیائومی ممکن است با سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس رقابت کند.

شیائومی پد 6 پرو دارای چهار بلندگو و دوربین دوگانه در پشت و سنسور عمق است. به گفته شیائومی، شیائومی پد 6 پرو دارای شماره مدل M81 است و به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی شیائومی، ردمی نوت 5 را عرضه نخواهد کرد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری تبلت Xiaomi Pad 6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *