گوشی GALAXY S23 سامسونگ دارای دوربین حرفه ای است

گوشی GALAXY S23 سامسونگ دارای دوربین حرفه ای است

بنابراین، اخیراً شایعات زیادی در مورد سامسونگ گلکسی S23 آینده منتشر شده است. اما چیزی که توجه من را جلب کرد شایعه دوربین آن است. نکته این است که دوربین های پرچمدار سامسونگ معمولاً در کنار آیفون و پیکسل ایستاده اند. بله، عملکرد دوربین گلکسی اس 22 اولترا عالی است، اما هنوز چیزهای زیادی باقی مانده است.

خوب، به نظر می رسد که سامسونگ تماس های ما را شنید. انتظار می‌رود این غول گوشی‌های هوشمند با گلکسی اس 23 که به زودی معرفی می‌شود، وضعیت را ارتقا دهد. و طبق آخرین شایعات، پرچمدار 2023 سامسونگ می تواند گزینه ای با نرخ فریم بالاتر از همیشه برای فیلم برداری با کیفیت 8K داشته باشد.

این شایعه از یک افشاگر بسیار قابل اعتماد به نام Ice Universe منتشر شده است. و طبق یکی از جدیدترین توییت‌ها، افشاکننده اعلام کرد که گلکسی S23 قرار است گزینه فیلم‌برداری 8K 30 FPS را ارائه دهد.

برای درک این موضوع، مجموعه فعلی سری گلکسی اس 22 حداکثر 8K 24 فریم بر ثانیه است. و اگرچه 6 FPS بیشتر ممکن است چندان چیز مهمی به نظر نرسد، اما خبر خوبی برای ولاگرها و استیکرهای فریم است.

نیازی به گفتن نیست که داشتن گزینه های ضبط 8K در 24 FPS در گوشی های هوشمند کار کمی نیست. در واقع، زمانی که این ویژگی برای اولین بار عرضه شد، جهان را با سرعت پیشرفت فناوری دوربین در صنعت گوشی های هوشمند شگفت زده کرد.

24 فریم در ثانیه هنوز یک استاندارد برای داشتن ظاهر فیلم کلاسیک در ویدیوهای شما است. اما در مقایسه، ویدیوهای 30 فریم بر ثانیه بسیار روان تر به نظر می رسند. این پرش FPS ممکن است روی کاغذ بزرگ به نظر نرسد، اما منجر به ویدیوهایی با ظاهر طبیعی تر با میزان لکنت بسیار کمتری می شود.

اکنون، ممکن است استدلال کنید که صفحه نمایش های 8K هنوز جریان اصلی نیستند. و 100% حق با شماست. کاربران زیادی با تلویزیون های 8K وجود ندارد. با این حال، داشتن توانایی فیلمبرداری با وضوح فوق العاده بالا همیشه یک مزیت است!

با این حال، حتی اگر 8K 30 FPS با گلکسی S23 عرضه شود، من نمی بینم که کاربران زیادی از آن استفاده کنند. چطور؟ نکته اینجاست که ویدیوهای 8K فضای زیادی را اشغال می کنند. و تقاضا برای ذخیره سازی تنها زمانی افزایش می یابد که ویدیوهای 8K با نرخ فریم بالاتر ضبط کنید. در هر دقیقه ویدیوی 8K می تواند حدود 600 مگابایت فضا را اشغال کند. آن خیلی زیاد است!

بیشتر بخوانید  گلکسی نوت 9 و دریافت بروزرسانی غیرمنتظره

به نظر می رسد گزینه های ذخیره سازی در پرچمداران فعلی گلکسی مشکلی ندارند. برای مثال Galaxy S22 Ultra را در نظر بگیرید. این در 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و مهمتر از همه، 1 ترابایت موجود است. انتظار داریم که در گلکسی اس 23 اولترا نیز چنین چیزی را ببینیم.

با این حال، مورد S23 معمولی و S23+ ممکن است متفاوت باشد. S22 استاندارد فعلی گزینه 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی ندارد. و این مورد برای S22+ نیز به همین صورت است. همچنین، تنها گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی را ارائه می دهد.

در کنار آن، افشاکننده تایید کرد که S23 و S23+ دارای همان مقدار رم S22 و S22+ خواهند بود. بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس را در نسخه های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه نکند. بنابراین، ویژگی ضبط 8K 30 FPS ممکن است فقط برای S23 Ultra مناسب باشد. با این حال، هنوز چیزی در سنگ ساخته نشده است. اینها همه فقط درز و شایعه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی GALAXY S23 سامسونگ دارای دوربین حرفه ای است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *