گوشی Galaxy S22 FE ممکن است عرضه نشود

گوشی Galaxy S22 FE ممکن است عرضه نشود

چندین گزارش ادعا کرده اند که Samsung Galaxy S22 Fan Edition وجود ندارد. با این حال، یک نشت جدید نشان می دهد که Galaxy S22 FE وجود دارد. به نظر می رسد که این دستگاه ممکن است به تراشه مدیاتک مجهز شود.

یک توییت منتشر شده توسط یک افشاگر نشان می دهد که گلکسی S22 FE و Galaxy Buds 2 به زودی عرضه خواهند شد. یکی دیگر از افشاگران معروف، دوهیون کیم، ورود این دستگاه ها را تایید کرده است، اما همچنین گفته که گلکسی اس 22 FE عرضه نخواهد شد.

گمانه زنی ها مبنی بر اینکه رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ در تاریخ 1 فوریه برای معرفی سری Galaxy S23 برگزار می شود، وجود دارد. بر اساس گزارش دیگری (RGcloudS)، سامسونگ برخی از محصولات مانند Galaxy S22 FE و Galaxy Tab S8 FE را در قسمت دوم Unpacked معرفی خواهد کرد. ما معتقدیم که این دستگاه‌ها ممکن است چند هفته پس از رسمی شدن سری گلکسی S23، عرضه نرم‌افزاری داشته باشند.

فروشنده ادعا کرد که گلکسی S2 FE به جای گلکسی A74 وارد بازار خواهد شد. برای کسانی که اطلاعی ندارند، گفته می‌شود که این شرکت در حال حاضر روی چند گوشی جدید سری A مانند گلکسی A14، A24، A34 و A54 کار می‌کند. با این حال، هیچ خبری از وجود A74 وجود ندارد که حاکی از لغو آن باشد.

در این فاش شده آمده است که گلکسی S22 FE به جای گلکسی A74 عرضه خواهد شد. ممکن است با چیپست Exynos 2300 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCEL HM6 سامسونگ عرضه شود. انتظار می رود S22 FE قیمتی برابر با Galaxy A73 داشته باشد که در اوایل سال جاری با قیمت 499 دلار معرفی شد.

همچنین انتظار می رود Galaxy Tab S8 FE از همان چیپست Exynos 2300 بهره مند شود. این افشاگری همچنین نشان داد که دومین رویداد Unpacked که در سه ماهه سوم سال 2023 برگزار می‌شود، شاهد ورود سری گلکسی تب اس 9 خواهیم بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین اطلاعات تبلت گلکسی تب اس 8 سامسونگ فاش شد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy S22 FE ممکن است عرضه نشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *