گوشی GALAXY F22 سامسونگ با چیپ مدیاتک در راه است

شرکت سامسونگ در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی و عرضه کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی میان رده جدید تحت عنوان GALAXY F22 باشیم.

در وب سایت بلوتوث گروه علاقه ویژه (SIG) ، اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند سامسونگ با کد کد SM-E225F_DS ظاهر شده است. این دستگاه با نام Galaxy F22 وارد بازار تجاری می شود و دامنه مدل های موجود را گسترش می دهد.

در پایه بخش صدور گواهینامه ، این تلفن هوشمند در میان انواع مختلف Galaxy A22 ذکر شده است. این بدان معناست که دستگاه ها یا به نزدیک ترین اقوام یا حتی تلفن های هوشمند یکسان تبدیل می شوند.

بنابراین ، ناظران نتیجه می گیرند که Galaxy F22 یک صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED HD + با وضوح 1600 × 720 پیکسل دریافت خواهد کرد. دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی در یک بریدگی کوچک از صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

دستگاه آینده با وجود یک دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 48 و 8 مگاپیکسلی و همچنین دو سنسور 2 مگاپیکسلی اعتبار دارد. علاوه بر این ، در مورد وجود اسکنر اثر انگشت جانبی گفته می شود.

سایر مشخصات پیشنهادی به شرح زیر است. یک پردازنده Helio G80 توسط MediaTek ، 4 گیگابایت رم ، درایو فلش 64 گیگابایتی ، پورت USB Type-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 وات ساخته شده است. گواهی بلوتوث SIG به این معنی است که به زودی Galaxy F22 رونمایی می شود.

در اینجا یادآوری مشخصات گوشی هوشمند Galaxy A22 آورده شده است.

در کنار نسخه Galaxy A22 4G ، سامسونگ همچنین از ارزان ترین تلفن هوشمند 5G خود ، Galaxy A22 5G رونمایی کرد. که دارای صفحه نمایش خوب و باتری نسبتاً بزرگ است. در کمال تعجب ، گوشی هوشمند Galaxy A22 5G از صفحه نمایش پیشرفته تری نسبت به Galaxy A32 5G برخوردار شده است – محصول جدید به کاربران صفحه پنل 6.6 اینچی AMOLED با وضوح Full + + و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. پلتفرم سخت افزاری چیپست MediaTek Dimensity 700 با فرکانس ساعت 2.2 گیگاهرتز در کنار RAM 4 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی است. ظرفیت ذخیره سازی می تواند 64 یا 128 گیگابایت باشد.

بیشتر بخوانید  ساعت Galaxy Watch 6 Business Edition در کار است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی GALAXY F22 سامسونگ با چیپ مدیاتک در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *