گوشی Galaxy F14 در ماه ژانویه 2023 معرفی می شود

گوشی Galaxy F14 در ماه ژانویه 2023 معرفی می شود

سامسونگ در سال 2023 میان رده های خود را با مجموعه ای از گوشی های هوشمند سری A از جمله گلکسی A54 و گلکسی A34 به روز خواهد کرد. این دو گوشی هوشمند ممکن است در ماه ژانویه عرضه شوند، با این حال، هنوز هیچ اعلام رسمی وجود ندارد. اکنون، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که OEM کره‌ای نیز یک گوشی هوشمند سری F را در ژانویه عرضه خواهد کرد. در اینجا جزئیات است.

91mobiles به نقل از منابع صنعتی گزارش می دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند سری F در ژانویه 2023 است. این نشریه از نام گوشی هوشمند مطمئن نیست، اما حدس می زند که ممکن است Galaxy F14 باشد. گفته می شود که این گوشی در هفته اول ژانویه عرضه خواهد شد و به طور انحصاری از طریق فروشگاه الکترونیکی Flipkart و سامسونگ به فروش می رسد.

جزئیات درباره Galaxy F14 بسیار کوتاه است. این گوشی اخیرا در وب سایت اداره استانداردهای هند (BIS) با شماره مدل SM-E146B/DS مشاهده شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند 5G باشد و به عنوان جانشین گلکسی F13 عرضه شود.

ما باید در روزهای آینده بیشتر در مورد دستگاه یاد بگیریم. این برند می تواند به زودی تاریخ عرضه گلکسی F14 را اعلام کند. در همین حال، بیایید مشخصات نسخه قبلی را بررسی کنیم.

گلکسی F13 با نمایشگر LCD 6.6 اینچی با وضوح +FHD معرفی شد. این گوشی هوشمند از چیپست اگزینوس 850، همراه با Mali G52، 4 گیگابایت رم و تا 128 گیگابایت روی برد پشتیبانی می کند. دارای اسلات کارت microSD و همچنین پشتیبانی از افزایش رم است.

باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند. دارای حسگر اثر انگشت در کنار برای امنیت است. برای عکاسی، این گوشی دارای یک واحد دوربین سه گانه در پشت، با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و چت ویدیویی وجود دارد.

منبع

3.6/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی های ارزان سامسونگ نسبت به Pixel 7a آپدیت بیشتر کسب می کنند

نظرات در مورد : گوشی Galaxy F14 در ماه ژانویه 2023 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *