گوشی Galaxy A54 اواخر مارس راهی بازار می شود

گوشی Galaxy A54 اواخر مارس راهی بازار می شود

پس از عرضه گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 23 در اوایل سال جاری، سامسونگ اکنون در حال آماده شدن برای معرفی دستگاه های میان رده جدید سری گلکسی A است. گزارش اخیر حاکی از آن است که گلکسی A54 5G و A34 5G در تاریخ 15 مارس برای بازار جهانی عرضه خواهند شد. اکنون، یک نشت جدید، تا حدودی جدول زمانی راه اندازی هند را روشن می کند.

به گفته دبایان روی، کارشناس اطلاعات، هر دو گلکسی A54 و A34 در اواخر ماه مارس در هند عرضه خواهند شد. با توجه به اینکه دستگاه‌های سامسونگ معمولاً چند روز بعد به شبه قاره می‌رسند، این نشت احتمال زیادی دارد که صحت داشته باشد. در مورد انتظارات از دو گوشی هوشمند آینده، می توانید جزئیات زیر را بررسی کنید.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A54 5G با صفحه نمایش 6.4 اینچی sAMOLED فول اچ دی، رزولوشن 2340 x 1080p و صفحه نمایش 120 هرتز برای اسکرول و گیم پلی روان تر عرضه شود. در زیر کاپوت، احتمالاً از تراشه Exynos 1380 سامسونگ، همراه با 8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی تا 256 گیگابایت استفاده می شود.

از نظر تنظیمات دوربین، پیش‌بینی می‌شود که این گوشی دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی باشد که با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های دقیق تکمیل می‌شود. در قسمت جلویی، انتظار می‌رود دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی‌های باکیفیت و تماس‌های ویدیویی داشته باشد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A54 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد تا امنیت آن را افزایش دهد. انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند و پیش بینی می شود دارای رتبه IP67 باشد که در برابر گرد و غبار و آب مقاومت می کند.

علاوه بر این، این دستگاه با پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، OTG و جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه می‌شود که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند. این گوشی بر روی OneUI 5.0 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است کار می کند و رابط کاربری بصری و کاربرپسندی را به کاربران ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ دیسپلی یک قدم به تولید نسل هشتم OLED نزدیکتر شده است

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A34 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Full HD + sAMOLED با وضوح 2340 در 1080 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد. ممکن است از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی تغذیه شود. ابعاد این گوشی 161×78×8 میلی متر و وزن آن 199 گرم برآورد شده است.

پیش‌بینی می‌شود این دستگاه دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت باشد که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو/بوکه ۵ مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی خواهد داشت.

انتظار می رود این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، نرم افزار OneUI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد. مشابه گلکسی A54، دارای اسکنر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، OTG و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A54 اواخر مارس راهی بازار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *