گوشی Galaxy A14 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth

گوشی Galaxy A14 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه سامسونگ گلکسی A14 خود بوده است. این گوشی هوشمند در هفته های آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد. شایعات قوی مبنی بر عرضه گلکسی A14 در دو نسخه 4G و 5G منتشر شده است. اکنون، نوع 4G گوشی هوشمند گلکسی A14 آینده بر روی گواهی بلوتوث SIG دیده شده است. این دستگاه بیشتر در وب سایت گواهی SDPPI اندونزی و گواهینامه WiFi Alliance مشاهده شده است.

سامسونگ گلکسی A14 با شماره مدل SM-A145P_DS و SM-A145R_DSN در گواهی بلوتوث SIG ذکر شده است. علاوه بر این، همان دستگاه با شماره مدل SM-A145P_DS گواهی اتحاد WiFi را پاک کرده است. این دستگاه همچنین در پایگاه داده SDPPI اندونزی فهرست شده است. راه اندازی ممکن است به زودی به محض اینکه دستگاه ها در پایگاه های داده گواهینامه های متعدد فهرست می شوند، رخ دهد.

با توجه به لیست SIG بلوتوث سامسونگ گلکسی A14، این گوشی هوشمند اتصال بلوتوث 5.3 را فعال می کند. با توجه به لیست WiFi Alliance برای گوشی‌های هوشمند سری A آینده، این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 13 وارد بازار می‌شود. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که Samsung Galaxy A14 باندهای WiFi دوگانه را فعال می‌کند. این بدان معناست که گوشی هوشمند با هر دو باند وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز کار می کند. WiFi 802.11 a/b/g/n/ac و WiFi Direct توسط Samsung Galaxy A14 پشتیبانی خواهند شد. جدا از آن، این لیست ها هیچ مشخصاتی را نشان نمی دهند.

سامسونگ گلکسی A14 5G قبلاً در پایگاه داده آزمایشی Geekbench پیدا شده بود و نشان می داد که ممکن است از پردازنده Exynos 1330 تغذیه شود. با توجه به لیست Geekbench، نسخه مدیاتک دیمنسیتی از این گجت نیز وجود خواهد داشت که از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 700 قدرت می گیرد. لیست گواهی FCC دستگاه قبلاً تأیید کرده است که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و دارای شارژ سریع 15 واتی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات گوشی هوشمند، باید منتظر یک تیزر رسمی یا خود راه اندازی باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاربردهای در دوم ماشین لباسشویی ادواش

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A14 سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *