گوشی G52j 5G موتورولا در Geekbench رویت شد

گوشی G52j 5G موتورولا در Geekbench رویت شد

موتورولا اخیرا گوشی هوشمند Moto G52 را با صفحه نمایش 90 هرتزی POLED و پردازنده Snapdragon 680 در هند معرفی کرده است. اکنون، یک نوع 5G از Moto G52 در وب سایت Geekbench و Camera FV5 رویت شده است.

گوشی هوشمند آینده با نام Moto G52j 5G با شماره مدل XT2219-1 در Geekbench رویت شده است. لیست Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته عملکرد با فرکانس 2.21 گیگاهرتز و شش هسته بازده باقی مانده با فرکانس 1.80 گیگاهرتز است.

این چیپست اسنپدراگون 695 است که امسال در گوشی‌های هوشمند 5G با محدوده اقتصادی متعدد آشکار شده است. به غیر از آن، فهرست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید 11 کار می‌کند و با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. با رسیدن به نتایج Geekbench، این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای 663 امتیاز و در تست چند هسته ای 1703 امتیاز کسب کرد.

لیست مورد اشاره دوربین Moto G52j 5G را نشان داد که این تلفن هوشمند دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و قادر به گرفتن تصاویر 12.5 مگاپیکسلی با پیکسل های کوچکتر است. همچنین نشان می دهد که دوربین از دیافراگم f/1.8 بهره می برد.

این دستگاه همچنین با شماره مدل XT2219-1 در وب سایت WiFi Alliance رویت شده است. لیست تایید می کند که دستگاه از وای فای دو بانده با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

جزئیات دیگر دستگاه هنوز در دست نیست، بنابراین باید منتظر اطلاعات تکمیلی باقی ماند.  در اخباری مرتبط کدام برند یک گزارش جدید حاکی از آن است که گوشی جدید موتورولا با اسم رمز Felix با نمایشگر قابل چرخش در دست ساخت است. باید دید که آیا این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش رول شونده در جهان خواهد بود یا خیر.

به گفته 91mobiles، دستگاه فلیکس موتورولا به طور قابل توجهی با دستگاه های رول شونده ال جی و OPPO متفاوت است. از بیرون، به نظر می رسد این دستگاه ها گوشی های هوشمند معمولی هستند. صفحه نمایش این دستگاه ها قابل خم شدن بود، بنابراین می توان آن را به صورت افقی باز کرد تا مانند یک تبلت، آن را پهن تر کند.

بیشتر بخوانید  گوشی Moto G62 5G موتورولا تاییدیه FCC گرفت

این گزارش نشان می دهد که اولین گوشی هوشمند قابل چرخش موتورولا دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر است که به صورت عمودی گسترش می یابد. در حالت فشرده، یک سوم صفحه نمایش آن را می توان دور یک دوک در پایین و رو به عقب پیچیده کرد. این نشان می دهد که Motorola Felix یک دستگاه جیب پسند خواهد بود. با این حال، در مورد مشخصات و نام بازاریابی نهایی دستگاه صحبتی نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی G52j 5G موتورولا در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *