اولین تصاویر زنده گوشی Honor X20 SE به بیرون درز پیدا کرد

اولین تصاویر زنده گوشی Honor X20 SE به بیرون درز پیدا کرد

شرکت آنر اخیرا بود که سری آنر 50 را در سه مدل مختلف رونمایی کرد. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی مدل دیگری تحت عنوان Honor X20 SE باشیم که ظرافتی در طراحی داشته و مشخصات کلیدی قابل توجهی هم دارد.

تاکنون چند باری شایعاتی درباره این گوشی دریافت کردیم و در جدیدترین گزارش تصاویر زنده گوشی Honor X20 SE به بیرون درز کرده که به نظر می رسد دوربین عقب سه گانه عمودی داشته و صفحه نمایش با حفره دوربین در بخش فوقانی و مرکز همراست.

اولین تصاویر زنده گوشی Honor X20 SE به بیرون درز پیدا کرد

گوشی در رنگ سبز یشمی، صورتی مایل به بنفش رویت شده است. در قسمت کناری حسگر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور به چشم می خورد و صفحه نمایشی با پنل LCD هم احتمالا در این گوشی به کار گرفته می شود. اخیرا گزارش شد که گوشی Honor X20 SE نمایشگر 6.7 اینچی دارد که نرخ نوسازی آن به 120 هرتز می رسد. وضوح تصویر نیز FHD+ بوده و با باتری 4200 میلی آمپرساعتی و قدرت شارژ 66 واتی به فروش می رسد.

X20 SE در مقایسه با نسخه استاندارد صفحه نمایش کوچک تری داشته اما یک گزینه قدرتمند است. گفته شده Honor 20 با پردازنده Dimensity 1200 و گوشی Honor 20 SE با پردازنده Dimensity 700 عرضه می شوند.

اولین تصاویر زنده گوشی Honor X20 SE به بیرون درز پیدا کرد

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند مشخص شود این شرکت چینی سری آنر 20 را به چه ویژگی و طراحی ظاهری مجهز می سازد. پیش بینی می شود گوشی Honor X20 SE بخشی از خانواده آنر 20 باشد که طراحی زیبایی هم دارد و با سیستم عامل اندروید 11 همراست.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آنر گوشی تاشو اقتصادی معرفی می کند

نظرات در مورد : اولین تصاویر زنده گوشی Honor X20 SE به بیرون درز پیدا کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *