تبلت Realme Pad Mini بزودی معرفی می شود

تبلت Realme Pad Mini بزودی معرفی می شود

شایعه شده است که Realme یک تبلت اندرویدی کوچکتر را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد که به زودی باید شاهد معرفی رسمی دستگاه در فیلیپین باشیم. Realme Pad Mini نام اصلی این تبلت بوده و به تازگی نیز در یک سری تصاویر تیزری طراحی و مشخصات آن لو رفت.

این تبلت یک صفحه نمایش 8.7 اینچی با حاشیه کم و سایزی کوچکتر از تبلت Realme Pad موجود  دارد، اگرچه در ساختار مشابه برادر بزرگتر است. صفحه نمایش Realme Pad Mini دارای رزولوشن 1340 در 800 پیکسل بوده و شایعه شده که چیپست Unisoc T616 را با 3/4 گیگابایت رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. البته حافظه ذخیره سازی قابلیت ارتقا هم دارد.

تبلت Realme Pad Mini بزودی معرفی می شود

این تبلت جمع و جور دارای قابلیت ارتباطی LTE در هر دو تریم ذخیره سازی و همچنین باتری 6400 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی است. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، ما انتظار داریم یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی داشته باشد. گفته می‌شود Realme Pad Mini در رنگ‌های آبی و نقره‌ای با ضخامت 7.6 میلی‌متر و وزن 372 گرم عرضه می‌شود.

در اخباری مرتبط Realme 9 Pro Duo در اواسط فوریه معرفی شد، در این بین یک گوشی غیر پرو دیگر از سوی ریلمی معرفی شد. با این حال، نباید آن را گزینه های نامناسب دانست، زیرا Realme 9 5G SE در واقع سریعتر از Realme 9 Pro است.

SE مخفف “Speed ​​Edition” است و این تلفن هوشمند از دو جهت حقیقتا عملکرد بالایی دارد و آن هم به لطف چیپست سریعتر و صفحه نمایش سریعتر محقق می شود. برای مدل نخست، Realme 9 5G SE از اسنپدراگون 778G پشتیبانی می‌کند. این کمی تعجب آور است زیرا حتی Realme 9 Pro تنها یک اسنپدراگون 695 دارد. بنابراین SE دو برابر تعداد هسته های مبتنی بر Cortex-A78 (چهار) و یک پردازنده گرافیکی Adreno 642L (در مقایسه با 619) دارد. بر اساس تجربه قبلی با این تراشه ها، SE نسبت به Pro دارای یک CPU نسبتا سریعتر و GPU بسیار سریعتر خواهد بود.

به هر حال، چیپست مورد اشاره با 6 یا 8 گیگابایت رم و (LPDDR4x دو کاناله) و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه می شود. یک اسلات کارت سه گانه وجود دارد، بنابراین اگر به فضای دخیره سازی بیشتر نیاز داشتید، همیشه می‌توانید یک میکرو اس‌دی را وارد کنید. این گوشی با رابط کاربری قدیمی تر Realme UI 2.0 که مبتنی بر اندروید 11 است، به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  گوشی ریلمی GT Neo 5 دارای 16 گیگابایت رم است

در مورد سایر مشخصات باید به صفحه نمایش 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز اشاره کرد. Realme ادعا می کند که تراشه 778G و صفحه نمایش 144 هرتز ویژگی های بزرگی هستند که در گوشی خوش قیمت Realme 9 SE تعبیه شد. صفحه‌نمایش می‌تواند بین شش نرخ به‌روزرسانی، 30 هرتز در پایین‌ترین و 144 هرتز در بالاترین تغییر کند. بنابراین نرخ نوسازی تطبیقی لحاظ شده است.

همچنین نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز بوده که آن را برای اجرا بازی سریع می سازد. وضوح تصویر 1080×2040 پیکسل بوده و نسبت ابعاد(20:9) دارد و حداکثر روشنایی آن به 600 نیت می رسد. باتری این گوشی نیز ضعیف نیست، ظرفیت آن 5000 میلی‌آمپر ساعت بوده و با استفاده از آداپتور ارائه‌شده فناوری شارژ سریع 30 واتی دارد. این گوشی با چیپست کارآمد و باتری بزرگ خود می تواند 19.5 ساعت پخش ویدئو داشته باشد. برای مقایسه، 9 پرو دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی است.

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Realme Pad Mini بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *