گوشی CIVI 2 شیائومی و کسب تاییدیه CMIIT

گوشی CIVI 2 شیائومی و کسب تاییدیه CMIIT

در سال 2021، شیائومی سری گوشی های هوشمند مناسب بانوان را به نام Xiaomi CIVI روانه بازار کرد. جدیدترین شرکت کننده این سری، CIVI 1S بود که در ماه آوریل به عنوان یک ارتقاء نسبت به مدل اصلی عرضه شد و دارای یک تراشه بهبود یافته و یک گزینه رنگ جدید بود. بر اساس گزارشی، این غول فناوری اکنون در حال کار بر روی نسل بعدی شیائومی به نام CIVI 2 است که به تازگی گواهینامه CMIIT را نیز دریافت کرده  که نشان می دهد به زودی عرضه خواهد شد.

موکول شارما، مشاور مشهور شیائومی CIVI 2 را در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) مشاهده کرده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل 2209129SC در سایت ذکر شده است.

این لیست همچنین اطلاعات واضحی را در مورد این تلفن هوشمند نشان می دهد مانند اینکه از اتصال 5G پشتیبانی می کند و گزینه دو سیم کارت دارد. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI همراه می شود. شایعات حاکی از آن است که شیائومی CIVI 2 آینده از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 قدرت می گیرد. به عنوان مرجع، CIVI 1 با تراشه Snapdragon 778G عرضه شد و CIVI 1S دارای تراشه Snapdragon 778G+ بود.

علاوه بر این، گفته می شود CIVI 2 دارای یک پنل OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح Full HD+ و Dolby Vision است. احتمالاً مانند مدل های موجود CIVI دارای یک پنل AMOLED منحنی خواهد بود. پنل OLED ممکن است دارای اسکنر اثر انگشت برای امنیت باشد.

جزئیات دوربین دستگاه هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً با تنظیمات دوربین ایده آل وارد بازار خواهد شد. برای یادآوری، CIVI 1S دارای یک دوربین عقب سه گانه است که شامل یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در جلو، دوربین 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 با فوکوس خودکار و نور ملایم دوگانه وجود دارد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی از گوشی 11 لایت 5G NE رونمایی کرد

نظرات در مورد : گوشی CIVI 2 شیائومی و کسب تاییدیه CMIIT

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *