اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 محصولی از شیائومی است

اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 محصولی از شیائومی است

رئیس گروه شیائومی، لو ویبینگ، بیانیه‌ای در رابطه با عرضه آتی سری Redmi Note 12T بیان کرده است. پیش از این، Weibing اعلام کرده بود که SoC جدید سری Qualcomm Snapdragon 7 با کد SM7475 در سری Redmi Note 12T عرضه خواهد شد. با این حال، او اکنون تصریح کرده است که Redmi Note 12 Turbo اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که دارای تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 است.

در طول ارائه تراشه Snapdragon 7+ Gen 2، Weibing فاش کرد که Redmi Note 12 Turbo تا قبل از پایان مارس 2023 به طور رسمی عرضه خواهد شد. دستگاه جدید با تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 عرضه خواهد شد. که به طور مشترک توسط Redmi و Qualcomm توسعه داده شد. علاوه بر این، موتور جدید Rage Engine 2.0 را برای بهبود عملکرد بازی طراحی کرده است.

Weibing اضافه می کند که مشخصات اسنپدراگون 7+ Gen 2 موضوع چندین راند بحث عمیق بین Redmi و Qualcomm بوده است. او همچنین تایید کرد که جزئیات بیشتر در مورد تراشه جدید به زودی اعلام خواهد شد.

Snapdragon 7+ Gen 2 عملکرد و کارایی بهتری را ارائه می دهد. مخصوصاً در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی SoC سری Snapdragon 7. تراشه جدید دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 642L خواهد بود. علاوه بر مودم X15 LTE داخلی برای اتصال سریع. Rage Engine 2.0 ویژگی های پیشرفته بازی مانند گرافیک بهتر، کاهش تاخیر و نرخ فریم بهبود یافته را ارائه می دهد.

Redmi Note 12 Turbo ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهد بود. دارای نمایشگر بزرگتر، سیستم دوربین بهبود یافته و عمر باتری بیشتر. این دستگاه قیمت رقابتی خواهد داشت و آن را به گزینه ای جذاب برای مشتریان اقتصادی تبدیل می کند.

در پایان، معرفی Redmi Note 12 Turbo با Snapdragon 7+ Gen 2 SoC باعث ایجاد هیجان در بین طرفداران شیائومی و صنعت گسترده تر گوشی های هوشمند شده است. با نزدیک شدن به عرضه رسمی، بسیاری مشتاقانه منتظر عملکرد و قابلیت های دستگاه هستند. منتظر به روز رسانی های بیشتر در مورد این نسخه هیجان انگیز باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن تصویر Xiaomi 13 Ultra در دست مدیرعامل لایکا

نظرات در مورد : اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 محصولی از شیائومی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *