گوشی CC11 Pro شیائومی با صفحه نمایش 4K معرفی می شود

گوشی CC11 Pro شیائومی با صفحه نمایش 4K معرفی می شود

شیائومی این روزها در حال توسعه اسمارتفون های نسل جدید مختلفی است و از جمله آنها باید به گوشی CC11 Pro اشاره کنیم. مدلی میان رده اما شبه پرچمدار که در آینده نزدیک بامشخصاتی بزرگ معرفی می شود.

در واقع شیائومی قرار است به زودی دستگاه جدیدی را عرضه کند که به تازگی در فهرست TENAA رویت شده است. جزئیات در مورد مشخصات دستگاه آشکار نیست ، اما ممکن است شماره مدل 2109119BC همان گوشی Xiaomi CC11 Pro باشد.

فهرست TENAA برخی از مشخصات گوشی هوشمند منتشر نشده را آشکار کرده است. صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل از جمله آنها بوده که باید اشاره داشت. این جالب است زیرا وضوح تصویر و نسبت تصویر با یک گوشی 4K یکسان است.

گوشی CC11 Pro شیائومی با مشخصات بزرگ

همچنین از باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و چیپست هشت هسته ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و رم 6 گیگابایت / 8 گیگابایت / 12 گیگابایت / 16 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت بهره می برد. این گوشی در رنگ های قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، فیروزه ای ، آبی ، بنفش ، مشکی ، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود.

با این مشخصه ها شیائومی می خواهد بزودی محصولی را معرفی کند که قطعا یک گزینه برجسته است. جزئیات دوربین سه گانه ذکر شده شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین  8 مگاپیکسلی می شود. ما تصور می کنیم که یکی از آنها ممکن است تصویربرداری فوق عریض داشته باشد، اما دیگری طبق گزارشات قبلی می تواند یک تله با زوم 5 برابری باشد. همچنین اسکنر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار می گیرد.

شیائومی CC11 ماه گذشته نیز در TENAA آشکار شد، بنابراین تفاوت هایی بین دو مدل وجود دارد، اما هنوز نمی توان گفت که آیا این موارد حقیقتا CC11 و CC11 Pro هستند یا خیر. بنابراین باید منتظر ماند تا در نهایت رونمایی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تولید شیائومی 12 از ماه آینده آغاز می شود

نظرات در مورد : گوشی CC11 Pro شیائومی با صفحه نمایش 4K معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *