گوشی وان پلاس آیس 2 و حافظه رم جدید

گوشی وان پلاس آیس 2 و حافظه رم جدید

OnePlus Ace 2 قرار است فردا (7 فوریه) در چین عرضه شود. گزارش ها نشان می دهد که تا حد زیادی شبیه به OnePlus 11R 5G خواهد بود که در همان روز در بازار جهانی عرضه می شود. اخیراً یک فاش شده ادعا می کند که Ace 2 به آخرین فناوری رم مجهز خواهد شد. این شرکت امروز تایید کرد که OnePlus Ace 2 دارای رم LPDDR5x خواهد بود.

در مقایسه با رم LPDDR5، رم LPDDR5x 33 درصد عملکرد سریع‌تری ارائه می‌دهد. پس از OnePlus 11 5G، OnePlus Ace 2 تنها گوشی هوشمند این برند است که دارای رم LPDDR5x است.

این برند تایید کرد که OnePlus Ace 2 در دو نسخه 12 گیگابایتی و 16 گیگابایتی رم وارد بازار خواهد شد. بنابراین، این یک تایید غیرمستقیم است که Ace 2 با 8 گیگابایت رم عرضه نخواهد شد. قبلا مشخص شده بود که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می گیرد.

گزارش های دیگر نشان می دهد که OnePlus Ace 2 دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED با لبه های خمیده خواهد بود. وضوح تصویر 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. نمایشگر با حسگر اثر انگشت یکپارچه خواهد شد. Ace 2 بر روی سیستم عامل Android 13 و ColorOS 13 اجرا خواهد شد.

انتظار می‌رود که Ace 2 در قسمت جلویی دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی باشد. تنظیم دوربین پشتی توسط یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز به OIS سرلوحه خواهد بود. احتمالاً با دوربین 12 مگاپیکسلی یا 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو جفت می شود.

Ace 2 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. مدیریت انرژی، مجهز به تراشه SuperVOOC S خواهد بود. در حالی که هیچ اطلاعات رسمی در مورد فضای ذخیره سازی وجود ندارد، این احتمال وجود دارد که تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  OnePlus Ace 2 یک گوشی نیمه پرچمدار است

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس آیس 2 و حافظه رم جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *