گوشی A16K اوپو با پردازنده Helio G35 معرفی شد

گوشی A16K اوپو با پردازنده Helio G35 معرفی شد

شرکت اوپو از برندهای موفق چینی در زمینه تولید گوشی هوشمند است که هر ساله نسل جدیدی از اسمارتفون خود را معرفی می کند. اکنون نوبت به رونمایی یک مدل میان رده به نام A16K رسیده که از چیپ Helio G35 مدیاتک قدرت می گیرد.

این گوشی در واقع نسخه جدید A16 است که از برخی ویژگی های بهتر بهره می برد. اوپو A16k دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلاش LED و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در بخش نمایشگر، ما یک صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD HD با وضوح HD+ و نسبت تصویر 20:9 را شاهد هستیم.

در بخش فنی باید به پردازنده مدیاتک Helio G35 و حافظه رم 4 گیگابایتی LPDDR4X با 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا اشاره کرد. سیستم عامل دستگاه اندروید 11 است که با رابط کاربری ColorOS 11.1 همراه شد.

گذشته از آن گوشی A16K اوپو با باتری 4230 میلی آمپر ساعتی از طریق درگاه microUSB شارژ می شود. از دیگر ویژگی های این اسمارت فون می توان به دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای فای 5، بلوتوث 4.2، GPS و جک 3.5 میلی متری هدفون پرداخت.

اوپو A16k با قیمت  139 دلار در فیلیپین عرضه شد و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به فروش می رسد. اگر OPPO روند خود را دنبال کند، A16k ممکن است به زودی در هند به عنوان یک پیشنهاد خوب در بخش اقتصادی رده متوسط عرضه شود.

جزئیات بیشتر را می توان با مراجعه به وب سایت اوپو مشاهده کرد. این کمپانی درصدد بوده تا تعداد مدل های میان رده خود را افزایش دهد و A16K  که نسخه جدید A16 اخیر محسوب شده، بخشی از این محصولات است.

پیشتر نیز شاهد معرفی ساعت هوشمند شرکت چینی بودیم که با ویژگی های قابل توجه و طراحی جذاب از راه رسید. اوپو می خواهد محصولاتی باکیفیت و خوش قیمت را در اختیار مخاطب بگذارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن سری گوشی اوپو Find X8

نظرات در مورد : گوشی A16K اوپو با پردازنده Helio G35 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *