پیکسل 8 پرو با حسگر اولتراسونیک اثرانگشت همراست

پیکسل 8 پرو با حسگر اولتراسونیک اثرانگشت همراست

اخیراً گزارش داده بودیم که گوگل روی گوشی هوشمند جدیدی از سری پیکسل کار می کند که دارای شماره مدل G10 است. این مدل ظاهراً یک مدل تغییر یافته Pixel 7 Pro است، با این حال، این دستگاه همچنین به برخی از مشخصاتی که می‌توانیم برای Pixel 8 Pro سال آینده انتظار داشته باشیم اشاره می‌کند.

خبر اولیه در مورد مدل پیکسل جی 10 توسط توسعه دهنده کوبا وویچیچوسکی در توییتر به اشتراک گذاشته شد. اما با نگاهی به توییت‌های او، متوجه می‌شویم که نسخه اصلاح‌شده پیکسل 7 پرو ظاهراً دارای اسکنر اثر انگشت جدید کوالکام اولتراسونیک خواهد بود. به عبارت دیگر، این نشان می دهد که پیکسل 8 پرو که سال آینده عرضه می شود احتمالاً از همین فناوری نیز برخوردار خواهد بود. حتی می‌تواند مشکلی را که بسیاری از افراد با گوشی‌های هوشمند سری Pixel داشته‌اند، برطرف کند، که اثر انگشت کند حسگر اثر انگشت نوری آنها است.

در حال حاضر، برندهای دیگری مانند سامسونگ، ویوو و دیگران قبلاً برای امنیت بیومتریک به سمت سنسور اولتراسونیک رفته‌اند. با این حسگر جدید، غول فناوری موتور جستجو قادر خواهد بود تجربه باز کردن قفل سریعتر و روان تری را به کاربران خود ارائه دهد. مزایای دیگری نیز وجود دارد، مانند باز کردن قفل دستگاه حتی اگر انگشت شما مرطوب یا روغنی باشد. حتی از سایر اشکال اسکنر اثر انگشت نیز ایمن تر است.

متأسفانه، جزئیات دقیق در مورد پیکسل 8 پرو هنوز در حال حاضر ناشناخته است. اگرچه، اعتقاد بر این است که این چیپست نسل بعدی Tensor 3 را دارد که می تواند توسط سامسونگ تولید شود. تراشه جدید احتمالاً نسبت به نسل قبلی خود ارتقاء عملکرد را به همراه خواهد داشت و سری پیکسل 8 به طور کلی ممکن است در پشتیبانی از شارژ سریع ارتقا یابد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک گزارش تایید نشده است، پس فعلاً این خبر را باید شایعه دانست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر ساعت گوگل Pixel Watch 2

نظرات در مورد : پیکسل 8 پرو با حسگر اولتراسونیک اثرانگشت همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *