در گوشی گلکسی Note 8 چگونه اسکرین شات بگیریم!؟

اسکرین شات

باور کنید یا نه، چهار راه مختلف و کاملا کاربردی برای گرفتن اسکرین شات در آخرین (و بزرگترین) پرچمدار سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 وجود دارد و امروز ما میخواهیم این روش ها را برای شما به طور کامل بازگو کنیم.

اگر شما در یک منطقه ای هستید که در آن Bixby Voice در دسترس است، شما خیلی خوش بخت هستید، چون که می توانید اسکیر شات خود را در هر برنامه ای که دوست دارید بگیرید و این کار تنها با استفاده از فرمان صوتی انجام می شود، تنها کاری که شما نیاز است انجام دهید این است، هنگامی که دکمه ی Bixby را فشار داده اید بگویید take a screen shot و خود گوشی برای شما اسکرین شات را می گیرد و در گالری تصاویر شما ذخیره می نماید.

اسکرین شاتروش دیگری که می توانید با آن اسکرین شات بگیرید استفاده از Gesture است، به طوری که شما می توانید با حرکت دادن لبه ی دست خود روی صفحه نمایش گوشی، به صورت افقی، اسکرین شات خود را بگیرید که این روش خیلی ساده است ولی اگر با دستان خود، مشغول انجام کاری باشید، ممکن است روش جالبی نباشد.

اسکرین شاتروش همیشگی گوشی های گلکسی Note هم در این مدل کاربرد دارد، این روش همان استفاده از دکمه ی Power+Volume است که با فشار دادن هم زمان آن ها با هم، در گوشی یک ارتعاش ایجاد شده (ویبره) و اسکرین شات را برای شما می گیرد.

اسکرین شاتروش منحصر به فردی هم که در همه ی مدل های Note وجود دارد استفاده از قلم S Pen است به طوری که با استفاده از این قلم میتوانید اسکرین شات خود را بگیرید. در روی قلم یک دکمه وجود دارد که با فشار دادن آن به راحتی از صفحه نمایش گوشی خود یک اسکرین شات می توانید تهیه کنید.

اسکرین شات

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی نزدیک به شاهکار گلکسی نوت 8 سامسونگ

نظرات در مورد : در گوشی گلکسی Note 8 چگونه اسکرین شات بگیریم!؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *