گوشی پوکو M4 5G بزودی از راه می رسد

گوشی پوکو M4 5G بزودی از راه می رسد

POCO M4 Pro 5G اخیراً در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه شده است. در حالی که مدل Pro برای خرید در دسترس بوده، M4 5G استاندارد هنوز رونمایی نشده و اکنون، این گوشی در وب‌سایت‌های مختلف پایگاه های کسب مجوز دیده شده و برخی از مشخصات هم به بیرون درز پیدا کرد.

طبق گزارش MySmartPrice، گوشی هوشمند آینده پوکو در پایگاه داده FCC و حتی IMDA رویت شده است. به عبارت دیگر، انتظار داریم محصول آتی پوکو بزودی از راه برسد. انتظار می رود این شرکت چینی به زودی دستگاه را در تعدادی از بازارهای مختلف عرضه کند و لیست FCC شماره مدل را 22041219G ذکر کرد. علاوه بر این، داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که POCO M4 5G با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 به فروش خواهد رسید.

این لیست اضافه می کند که دستگاه با پشتیبانی از 5G سه باند وارد بازار خواهد شد. حتی سه پیکربندی هم خواهد داشت و از جمله باید به مدل 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی، مدل 4 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت مدل 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی. متاسفانه به غیر از موارد ذکر شده، اطلاعات بیشتری از سوی FCC یا IMDA فاش نشده تا به آن بپردازیم.

خوشبختانه اخیرا اطلاعاتی از گوشی M4 5G کسب کردیم که در واقع نسخه ریبرند شده Redmi Note 11E 5G است. این یک گوشی مقرون‌به‌صرفه مجهز به 5G است که از چیپست مدیاتک Dimensity 700 قدرت گرفته و دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی FHD+ IPS LCD بوده و نرخ نوسازی آن به 90 هرتز می رسد. در عقب اسمارتفون یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی تعبیه شده و یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی نیز در کار می باشد.

در اخبار مرتبط پس از گسترش خط تولید POCO X و M با چندین مدل جدید، POCO اکنون در حال آماده شدن برای عرضه جانشین POCO F3 سال گذشته است. جزئیات کلیدی در مورد مدل استاندارد POCO F4 در حال حاضر منتشر شده است، اما به نظر می رسد که این سری در واقع از سه مدل تشکل می شود. یک مدل POCO F4 Pro+ ادعا شده که قبلاً توسط EEC تأیید شده بود و اکنون نوبت به مدل POCO F4 Pro رسید که به تازگی در پایگاه داده IMEI رویت شد و به نسخه پرو پلاس پیوست.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco C55 در راه است

یک دستگاه جدید شیائومی با نام تجاری POCO در پایگاه داده IMEI با شماره مدل 22011211G L11 مشاهده شده است. اسم رمز POCO F4 Pro متیاس است و در واقع درون گواهی ذکر شده که به طور مؤثر این نام را تأیید می کند. همانطور که مرسوم بود، همان دستگاه را می‌توان با نام Xiaomi 12X Pro در هند تهیه کرد.

ظاهرا POCO F4 Pro و POCO F4 Pro+ نشان می دهد که پوکو استراتژی سری F را تغییر داده و دیگر قرار نیست همچون سال قبل شاهد تنها یک مدل باشیم. POCO F3 به عنوان Xiaomi Mi 11X در کنار Xiaomi Mi 11X Pro راهی بازار هند شد، اما کاربران جهانی از داشتن یک مدل Pro محروم شدند. با این حال، به نظر می رسد که اکنون روند تغییر کرده و استراتژی جدیدی در کار است.

در اینجا لازم به ذکر است که شماره مدل POCO F4 Pro با Redmi K50 Pro+ که اخیراً در چین عرضه شده، مشترک است، به این معنی که دوباره چیزی جز یک مدل ریبرند شده نیست. بنابراین هر دو دارای مشخصات یکسان خواهند بود. Redmi K50 Pro+ از تراشه مدیاتک Dimensity 9000 بهره می‌برد و سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL HM2 سامسونگ را به عنوان دوربین اصلی خود دارد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پوکو M4 5G بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *