گوشی پوکو F5 با پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2

گوشی پوکو F5 با پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2

POCO آماده است تا از سری بعدی گوشی های هوشمند سری F خود موسوم به POCO F5 و POCO F5 Pro رونمایی کند. به گفته هیمانشو تاندون، رئیس پوکو، سری POCO F5 به زودی در هند عرضه خواهد شد. اخیراً، علاقه مندان به فناوری در Pricebaba یک گوشی هوشمند جدید POCO با شماره مدل 23049PCD8I را در پایگاه داده بنچمارک Geekbench کشف کردند.

شایعه شده است که این مدل هندی POCO F5 خواهد بود. این لیست جزئیات مربوط به عملکرد و سخت افزار دستگاه را نشان می دهد. نوع هندی POCO F5 اخیراً در پایگاه داده بنچمارک Geekbench 5 با شماره مدل 23049PCD8I رویت شده است. این گوشی هوشمند در تست Geekbench 5 تک هسته ای 1118 امتیاز و در تست چند هسته ای 4236 امتیاز را کسب کرد.

لیست بنچمارک همچنین تأیید می کند که POCO F5 از یک پردازنده هشت هسته ای با اسم رمز marblein بهره می برد. این پردازنده شامل یک هسته با فرکانس 2.92 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.50 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز می شود. این افشاگر تایید کرده که POCO F5 از پردازنده کوالکام Snapdragon 7+ Gen 2 قدرت می گیرد.

علاوه بر این، لیست Geekbench نشان می دهد که این گوشی هوشمند به 8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و اندروید 13 دارد، احتمالاً با پوسته MIUI همراه خواهد شد. با توجه به این جزئیات، مشخص است که به احتمال زیاد این یک ردمی نوت 12 توربو ریبرند شده است. انتظار می رود با نزدیک شدن به زمان عرضه، جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه فاش شود.

در اخباری مرتبط گزارش های متعدد نشان می دهد که دو گوشی Poco F5 و Poco F5 Pro در دست ساخت هستند. انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری عرضه شوند. گزارش اخیر نشان داده که پوکو F5 پرو در هندوستان به فروش نمی رسد، اما این کشور احتمالا مدل ساده را دریافت خواهد کرد.

انتظار داریم هر دو مدل در بازار جهانی به فروش برسند. افشا جدیدی که توسط پاراس گوگلانی کارشناس اطلاعات ارائه شده، پیکربندی‌ها و گزینه‌های رنگی F5 را فاش کرده است.

به هر حال باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco X5 Pro 5G با مشخصاتی بزرگ در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پوکو F5 با پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *