درز تصویری از پهپاد DJ Mini 3

درز تصویری از پهپاد DJ Mini 3

شایعات مبنی بر اینکه سازنده پهپاد محبوب چینی DJI یک نسخه گام به گام از مدل Mini 3 Pro خود را ارائه خواهد کرد شایع است. گفته می شود این پهپاد DJI Mini 3 نام دارد و نسخه پایین تری از Mini 3 Pro است. تصاویر لو رفته از پهپاد آینده حاکی از پرتاب قریب الوقوع آن است. Mini 3 احتمالاً همان مسیر سری Mavic 3 و Mini SE را دنبال خواهد کرد. Mavic 3 Classic ماه گذشته عرضه شد. DJI ممکن است استراتژی مشابهی را برای Mini 3 اتخاذ کرده باشد.

توییتی که دو تصویر پهپاد را در اول دسامبر منتشر کرد، آخرین حادثه ای است که به گمانه زنی ها در مورد پهپاد دامن می زند. این تصاویر توسط DealsDrone، یک مشاور معتبر DJI منتشر شده است. توییت بسیار کوتاه این بود: DJI Mini 3 به زودی عرضه می شود. این توییت اگرچه کوتاه است، اما هیجان طرفدارانی را که منتظر دیدن نسخه ای مقرون به صرفه و نه چندان ساده از DJI Mini 3 Pro هستند، افزایش داده است. در واقع، شایعاتی مبنی بر کار DJI بر روی Mini 3 وجود داشت. گزارش شد که پهپاد آینده در ماه گذشته برای دریافت گواهی FCC در دست بررسی است.

بعید است که دو تصویر ادعایی DJI Mini 3 که توسط افشاگر به اشتراک گذاشته شده است واقعی باشد. احتمالاً با استفاده از رایانه، تصاویر به تنهایی ممکن است منبع اصلی هیجان نباشند، اما این واقعیت است که این شایعه از یک منبع اطلاعاتی معتبر DJI منتشر شده است. عرضه Mavic 3 Classic در ماه گذشته، این گجت را به روی مخاطبان گسترده‌تری با تمایلات اقتصادی مناسب باز کرد. Mavic 3 Classic بسیاری از ویژگی های درجه یک را در Mavic 3 حفظ کرد اما با قیمت پایین تر. این باعث صرفه جویی تا 600 دلار در مقایسه با پیشنهاد اولیه Mavic 3 شد.

DJI Mini 3 Pro با قیمت 759 دلار به فروش می رسد و مشخص نیست که قیمت نسخه کاهش یافته این پهپاد چقدر خواهد بود. کاهش کیفیت احتمالاً از دوربین پهپاد ناشی می شود تا باتری آن. DJI Mini 3 Pro دارای زمان پرواز 34 دقیقه است و هرگونه کاهش در ظرفیت باتری غیر شروع کننده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصویری از پهپاد DJ Mini 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *