گوشی پوکو C50 پیش از معرفی آشکار شد

گوشی پوکو C50 پیش از معرفی آشکار شد

پوکو آماده است تا Poco C50 را فردا (3 ژانویه) در هند عرضه کند. C50 یک گوشی هوشمند سطح پایه است و برای خرید از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. این دستگاه در اصل یک Redmi A1+ تغییر نام دارد و دارای برگه مشخصات مشابهی است.

حالا بالاخره در Geekbench ظاهر شد و عملکرد خود را فاش کرد و برخی مشخصات کلیدی را تایید کرد. این فهرست نشان می‌دهد که شماره مدل مدل هندی C50 220733SPI است. این گوشی از یک SoC مدیاتک MT6761V استفاده می کند که در اصل Helio A22 SoC است. فرکانس ساعت اوج برای SoC چهار هسته ای سطح پایه 2.0 گیگاهرتز است.

زمانی که POCO آن را منتشر کند، این گوشی حداقل 3 گیگابایت رم خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی فضای ذخیره‌سازی 32 و 64 گیگابایتی را ارائه کند. این لیست همچنین تأیید می کند که اندروید 12 در هنگام عرضه در هند از پیش روی دستگاه نصب شده است. ممکن است اندروید موجود را اجرا کند یا MIUI 13 را برای POCO پوشش دهد. این لیست همچنین امتیازات تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench را برای تلفن هوشمند POCO که به ترتیب 140 و 504 بودند، نشان می دهد.

یک صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ با بریدگی قطره ای و حداکثر روشنایی 400 نیت برای Poco C50 پیش بینی شده است. مشابه POCO C40، این گجت دارای طراحی بافت چرمی در پشت است.

این گجت از یک پردازنده گرافیکی IMG PowerVR و یک پردازنده MediaTek Helio A22 پشتیبانی می کند. این دستگاه با اندروید 12 Go Edition از پیش نصب شده است.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی Poco C50 را می توان با 10 وات شارژ کرد. در کنار دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، حسگر عمق نیز دارد. برای گرفتن عکس های سلفی، دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در پشت است. Poco C40 همچنین می تواند دارای جک 3.5 میلی متری صدا و اسلات کارت micro-SD اختصاصی باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی پوکو ایکس 6 نئو در دو قدمی رونمایی

نظرات در مورد : گوشی پوکو C50 پیش از معرفی آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *