ساعت شیائومی Watch S1 Pro در راه بازار جهانی

ساعت شیائومی Watch S1 Pro در راه بازار جهانی

شیائومی در کنگره جهانی Moblie 2023 که قرار است در 27 فوریه آغاز شود، تعداد زیادی از دستگاه ها را عرضه خواهد کرد. برخی از این دستگاه ها گوشی های هوشمند سری 11 شیائومی و Xiaomi Buds 4 خواهند بود. همچنین شایعه شده است که این برند ساعت هوشمند شیائومی S1 را نیز عرضه خواهد کرد. Pro در این رویداد، که در ابتدا در آگوست 2022 برای بازار چین راه اندازی شد.

Tipster SnppoyTech این اطلاعات را به همراه قیمت و گزینه های رنگی این ساعت به بیرون درز کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، ساعت شیائومی واچ اس 1 پرو قیمت اولیه 299 یورو خواهد داشت. در مورد گزینه های رنگی، ساعت هوشمند در رنگ های نقره ای و مشکی برای بازار جهانی در دسترس خواهد بود. بیایید نگاهی به مشخصات و ویژگی های این ساعت هوشمند بیندازیم.

ساعت شیائومی اس 1 پرو دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و صفحه دایره ای 46 میلی متری با تاج دیجیتال و یک دکمه کوچک در سمت راست است. صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل و روشنایی 600 نیت و تا عمق 5 متر در برابر آب مقاوم است.

این ساعت هوشمند دارای مانیتور ضربان قلب 24 ساعته و حسگر SpO2 است و می تواند الگوهای خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند. با بیش از 100 حالت تمرین، یک GPS داخلی برای فعالیت های خارج از منزل مانند دویدن و دوچرخه سواری ارائه می شود.

شیائومی واچ اس 1 پرو به یک پردازنده 12 نانومتری مجهز شده است که عمر باتری طولانی را فراهم می کند. بر روی MIUI اجرا می شود و از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند. همچنین دارای ویژگی های راحت مانند پخش موسیقی، کنترل تلویزیون های شیائومی و موارد دیگر است. بلوتوث 5.0 و اتصال NFC پشتیبانی می شوند.

این ساعت هوشمند با باتری 500 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ تا 15 روز عمر باتری دارد. می توان آن را به صورت مغناطیسی شارژ کرد و همچنین می توان از آن برای شارژ معکوس با یک تلفن سازگار استفاده کرد.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  شیائومی و معرفی روتر Router AX3000T

نظرات در مورد : ساعت شیائومی Watch S1 Pro در راه بازار جهانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *