گوشی ویوو Y78+ در Geekbench رویت شد

گوشی ویوو Y78+ در Geekbench رویت شد

ما از ماه گذشته در مورد ویوو Y78+ اطلاعاتی کسب کردیم. این دستگاه ابتدا در TENAA رویت شد و ظرفیت باتری آن هم فاش شده است. بعدها همراه با سرعت شارژ آن در 3C مشاهده شد.

اکنون این گوشی در Geekbench رویت شده است و آخرین لیست آنلاین برخی جزئیات دیگر را فاش کرده است. طبق گفته Geekbench، ویوو Y78+ (معروف به Vivo Y78 Plus) با شماره مدل V2271A از پردازنده کوالکام Snapdragon 695 پشتیبانی می‌کند. نسخه ای که بنچمارک آن شامل 12 گیگابایت رم هم می‌شود. ممکن است حافظه های رم و ذخیره سازی دیگری هم در کار باشد.

از نظر نرم‌افزاری، این گوشی اندروید 13 را دربرگرفته تا عملکرد نرم افزاری بهبودیافته ارائه دهد. در این پایگاه داده دستگاه موفق شده به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز 670 و 1976 را کسب کند.

طبق گزارش‌های قبلی، این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده و با باتری 44 وات ساعتی عرضه می شود. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد این گوشی داریم. با توجه به جزئیات فاش شده، ویوو Y78 Plus مانند یک گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G به نظر می رسد.

انتظار داریم این گوشی ابتدا در چین عرضه شود. از آنجایی که هنوز توسط آژانس های بین المللی دیگر تایید نشده، مشخص نیست که آیا خارج از بازار داخلی عرضه خواهد شد یا خیر. در اخباری مرتبط Vivo محصولات هیجان انگیزی را برای عرضه در روزهای آینده برنامه ریزی کرده است. از جمله آنها باید به Vivo X Fold 2، Vivo X Flip، و Vivo Pad 2 اشاره کرد. Fold 2 جانشین Vivo X Fold+ خواهد شد، در حالی که X Flip اولین گوشی هوشمند تاشو ویوو به حساب می آید. حال گزارش جدیدی از تاریخ عرضه این دستگاه ها فاش شده است.

بر اساس تصویری که توسط یکی از افشاگران در ویبو به اشتراک گذاشته شده، رویداد معرفی Vivo X Fold 2 و Vivo X Flip در 20 آوریل ساعت 7 بعد از ظهر در چین برگزار می شود. این احتمال وجود دارد که Vivo Pad 2 شایعه شده نیز در مراسم معرفی به این محصولات تاشو ملحق شود. به هر حال باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.

بیشتر بخوانید  ویوو X100s با پردازنده قدرتمند مدیاتک همراست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y78+ در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *