لپ تاپ Specter 13 کمپانی HP با نسل جدید پردازنده های سری هشتم اینتل معرفی شد

لپ تاپ Specter 13

لپ تاپ Specter 13 کمپانی HP یکی از لپ تاپ هایی است که توسط این کمپانی با پردازنده ی نسل هشتم اینتل عرضه شده است و در نوع خود واقعا بی نظیر می باشد. لپ تاپ های سری اسپکتر این کمپانی همواره دارای یک طراحی ظریف با بدنه ی بسیار نازک می باشند ولی این بار HP برای طراحی Specter 13 تغییراتی را اعمال کرده است.

لپ تاپ Specter 13ضخامت این لپ تاپ همانند سری های قبلی اش 10.4 میلی متر می باشد ولی تغییرات جدیدی که اعمال شده در حاشیه های صفحه نمایش این لپ تاپ می باشد که این بار لپ تاپ Specter 13 دارای حاشیه ی کم در صفحه نمایش می باشد و همچنین Hp از یک رنگ سفید سرامیکی در این لپ تاپ با رگه های طلایی استفاده کرده است که واقعا جلوه ی زیبایی به این لپ تاپ داده است و ظاهر خاصی را برای آن رقم زده است، ترکیبی از مدرن و کلاسیک…

این لپ تاپ از صفحه نمایش لمسی بهره خواهد برد و هچنین بر خلاف سری های قبلی، پنل صفحه نمایش آن مجهز به قابلیت 4K خواهد بود. پردازنده ی این لپ تاپ از پردازنده های نسل هشتم اینتل خواهد بود که بالاترین نسخه ی آن Core i6 با حافظه ی داخلی 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد. بر اساس ادعای این کمپانی گویا قابلیت شارژدهی این لپ تاپ از 10 ساعت در سری های قبلی به 11.5 ساعت در Specter 13 افزایش یافته است و باید منتظر باشیم تا ببینیم چقدر این ادعای HP درست می باشد.

لپ تاپ Specter 13یکی دیگر از ویژگی های خارق العاده ی این لپ تاپ، قابلیت شارژ سریع می باشد که در مدت 30 دقیقه به 50 درصد خواهد رسید و احتمالا این لپ تاپ با قیمت 1299 دلار از 29 اکتبر سال جاری قابل دسترس علاقه مندان خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدیدترین لپ تاپ های دو میلیون و پانصد تومانی موجود در بازار

نظرات در مورد : لپ تاپ Specter 13 کمپانی HP با نسل جدید پردازنده های سری هشتم اینتل معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *