گوشی ویوو Y02t میان رده در راه است

گوشی ویوو Y02t میان رده در راه است

ماه گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد ویوو یک گوشی هوشمند رده پایه جدید در دست ساخت دارد که Y02t 4G نام دارد. این دستگاه در گواهی TKDN و پایگاه داده Geekbench رویت شد. اکنون، به نظر می رسد که نسخه هندی این گوشی هوشمند ممکن است به زودی اتفاق بیفتد، زیرا در وب سایت صدور گواهی اداره استانداردهای هند (BIS) رویت شده است.

ویوو Y02T، با شماره مدل V2254، اخیراً در وب سایت صدور گواهی اداره استانداردهای هند (BIS) رویت شده است. این گواهی هیچ یک از مشخصات را فاش نمی کند، با این حال، گزارش قبلی برخی از ویژگی های کلیدی Y02T 4G را فاش کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD+ باشد. در حالی که نوع نمایشگر هنوز تایید نشده، برخی معتقدند که ممکن است از یک پنل LCD استفاده کند.

شایعات حاکی از آن است که ویوو Y02t 4G به چیپست مدیاتک سری Helio مجهز خواهد شد که عملکرد مناسبی را برای کاربرانی که از بودجه کمی برخوردرار هستند ارائه می دهد. با این حال، مدل خاص چیپست هنوز فاش نشده است.

از نظر دوربین، انتظار می‌رود ویوو Y02t از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی استفاده کند، در حالی که جزئیات مربوط به دوربین‌های اضافی یا دوربین جلو هنوز در دست نیست.

یکی از ویژگی های ویوو Y02t 4G ظرفیت باتری آن است. گزارش ها حاکی از آن بوده که باتری قابل توجهی 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که زمان استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. علاوه بر این، شایعه شده  که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند و کاربران را قادر می سازد تا در صورت لزوم به راحتی دستگاه های خود را شارژ کنند.

در دیگر خبرها طبق گزارش ها، ویوو در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند ویوو V29 برای بازار هند است. افشاگری جدید توسط Pricebaba، که منبع اطلاعاتی Paras Guglani بوده، مشخصات کلیدی و بازه زمانی رونمایی ویوو V29e 5G آینده را فاش کرده است.

بر اساس این گزارش، ویوو V29e 5G دارای شماره مدل V2304 برای بازارهای جهانی است. گزارش‌های قبلی نشان داده بود که سری ویوو V29 شامل شماره‌های مدل دیگری نیز می‌شود، مانند ویوو V29 Lite 5G، ویوو V29 5G و ویوو V29 Pro 5G.

بیشتر بخوانید  ویوو X100s با پردازنده قدرتمند مدیاتک همراست

این گزارش همچنین نشان داد که ویوو V29e 5G به چیپست سری Dimensity 7000 مجهز خواهد شد. این دستگاه در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. هر دو مدل دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی که می تواند از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کند، انرژی دستگاه را تامین می کند. این افشا همچنین اشاره می کند که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی هنوز فاش نشده است. بر اساس این گزارش، ویوو V29e 5G در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. این مدل در سه رنگ مانند مشکی، طلایی و آبی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y02t میان رده در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *