رشد فروش گجت های پوشیدنی در هند

رشد فروش گجت های پوشیدنی در هند

بخش پوشیدنی ها شامل ردیاب های تناسب اندام، ساعت های هوشمند و دستگاه های صوتی است. طبق گزارش شرکت بین المللی داده (IDC)، بازار پوشیدنی در هند در سه ماهه سوم سال 2022 یعنی دوره ژوئیه تا سپتامبر 56.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. هر سه دسته محصول به 37.2 میلیون محموله در مقایسه با 23.7 میلیون دستگاه در مدت مشابه سال گذشته کمک کردند.

طبق گزارش IDC، ساعت‌های هوشمند رشدی عظیم 178 درصدی را در سال به ثبت رساندند. برندها در سه ماهه سوم سال 2022 12 میلیون ساعت هوشمند فروختند در حالی که این رقم در سه ماهه سوم 2021 به 4.3 میلیون رسید. در همین حال، محموله های ردیاب های تناسب اندام 80 درصد کاهش یافت. رده پوشاک با فروش 25 میلیون دستگاهی در مقایسه با 18 میلیون دستگاه در سال مشابه، 33 درصد تغییر را ثبت کرد.

boAt با 32.1 درصد سهم در کل بازار پوشیدنی ها پیشتاز بود در حالی که Noise با 13.8 درصد سهم دوم را به خود اختصاص داد. فایر بولت با 8.9 درصد سهم در جایگاه سوم قرار دارد. وان پلاس و ریلمی به ترتیب با 8.2 و 4.2 درصد سهم بازار در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند. ریلمی تنها برندی بود که کاهش منفی 18.5 درصدی سهم بازار را نسبت به سال قبل ثبت کرد.

نویز که اکنون وارد دسته ساعت های هوشمند می شود، با 216.5 درصد رشد سالانه پیشتاز بازار شد. ColorFit Caliber و ColorFit Icon Buzz این برند بیش از 30 درصد از محموله ها را تشکیل می دهند. ساعت های هوشمند Fire Boltt’s Ninja Pro Max، Ring 3 و Ninja Bell این برند را به رتبه دوم رساندند. boAt به لطف ساعت های هوشمند Xtend و Wave Call در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش واقعاً بی‌سیم، boAt 41.1 درصد از سهم Airdopes 141 و 131 را به خود اختصاص داد که پرفروش بودند. Noise جایگاه دوم را حفظ کرد در حالی که OnePlus با سهم 6.8 درصدی به دلیل مشارکت Bullets Wireless Z2 در جایگاه سوم قرار گرفت. Mivi در سال 1921.1 درصد در رده گوشواره رشد کرد و در رده هدست TWS در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  گجت های پوشیدنی پزشکی تا سال 2021 نیاز شما به مراجعه به دکتر را کاهش خواهند داد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رشد فروش گجت های پوشیدنی در هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *