گوگل و معرفی ویژگی جدید برای Wear OS

گوگل و معرفی ویژگی جدید برای Wear OS

تلفن های اندرویدی هم از نظر نرم افزاری و هم از نظر سخت افزاری به پیشرفت خود ادامه می دهند. در حالی که سازندگانی مانند سامسونگ و کوالکام تا حد زیادی سخت افزار خود را توسعه می دهند، گوگل مسئول توسعه نرم افزار است. در نهایت، این شرکت چندین ویژگی جدید را برای گوشی‌های اندرویدی و ساعت‌های هوشمند Wear OS ارائه می‌کند. این ویژگی‌ها که انتظار می‌رود در مدت زمان کوتاهی در دسترس قرار گیرند، نوآوری‌های زیادی را در رابط اندرویدی مورد علاقه ما به ارمغان خواهند آورد.

Google Photos اخیراً سبک‌هایی را به ویرایشگر کلاژ آورده است تا بتوانید کلاژهای قابل اشتراک‌گذاری از عکس‌های مورد علاقه خود را برای اشتراک‌گذاری با دوستان و خانواده ایجاد کنید. در نهایت، این شرکت دو هنرمند جدید اضافه کرد: زوج تصویری زن و شوهر استرالیایی DABSMYLA و هنرمند مشهور آبرنگ یائو چنگ دیزاین. فقط عکس های خود را انتخاب کنید، طرح خود را انتخاب کنید و با کنترل های ساده کشیدن و رها کردن، چیدمان را دوباره مرتب کنید.

Emoji Kitchen همچنین دارای شکلک‌های جدیدی است که می‌توانید از طریق Gboard آنها را به ترکیب‌های برچسب خلاقانه تبدیل کنید. با ایموجی های سازگار، مقداری 💙 تعطیلات ⛄️طعم ❄️به پیام های خود اضافه کنید.

مطالب مورد علاقه خود را به روش خود دنبال کنید. حالت خواندن جدید در اندروید یک تجربه خواندن قابل دسترسی ایجاد می کند که می تواند برای افرادی که نابینا، کم بینا یا نارساخوان هستند مفید باشد. پس از نصب در تنظیمات شما، گزینه های نمایش قابل تنظیم – از جمله کنتراست، نوع فونت و اندازه – و یک عملکرد تبدیل متن به گفتار با کنترل سرعت را اضافه می کند.

همچنین می‌توانید با ابزارک جدید جستجوی صفحه اصلی YouTube به راحتی به محتوا دسترسی پیدا کنید. با یک ضربه سریع از صفحه اصلی خود، می‌توانید مستقیماً به کتابخانه ویدیوها، شورت‌ها یا اشتراک‌های خود شیرجه بزنید.

گاهی اوقات جستجوی چیزی برای تماشا در تلفنتان آسانتر از تلویزیونتان است. برنامه Google TV در حال حاضر استفاده از تلفن خود را برای کشف فیلم ها و نمایش ها از سراسر سرویس های پخش خود آسان می کند. و از هفته آینده، می‌توانید با یک ضربه مستقیماً از برنامه Google TV به تلویزیون سازگارتان ارسال کنید. می‌توانید هنگام تماشای دیگر گزینه‌ها را مرور کنید و از دستگاه خود به عنوان کنترل از راه دور نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  تاریخ برگزاری رویداد Google I/O 2024 مشخص شد

با کلید دیجیتال ماشین، می‌توانید یک ماشین سازگار را فقط با استفاده از تلفن خود قفل، باز و روشن کنید. و اکنون، می‌توانید کلید دیجیتال خودروی سازگار خود را با دوستان و خانواده در گوشی‌های Pixel و iPhone به اشتراک بگذارید (به زودی برای گوشی‌های منتخب با نسخه‌های Android 12 و بالاتر). می‌توانید در برنامه کیف پول دیجیتال تلفنتان، افرادی که به ماشین شما دسترسی دارند را مشاهده و تغییر دهید.

همانطور که از ساعت های هوشمند خود برای انجام کارهای بیشتر استفاده می کنیم، کاشی های Wear OS دیدن اطلاعات مهم را در یک نگاه آسان می کند. از قبل می‌توانید از کاشی Google Maps برای شروع به پیمایش به خانه یا محل کار خود از هر نقطه استفاده کنید. و اکنون، Google کاشی‌های جدیدی را اضافه می‌کند تا به شما کمک کند کارهای بیشتری را از ساعت خود انجام دهید. مانند تماس با مخاطبین مورد علاقه خود و مشاهده زمان طلوع و غروب خورشید برای برنامه ریزی روز خود.

این شرکت همچنین برنامه Google Keep را در Wear OS به‌روزرسانی کرد تا یادداشت‌ها و کارهایی که روی تلفن شما نوشته شده‌اند به همان اندازه در ساعت شما خوب به نظر برسند. برچسب‌ها و همکاران را مشاهده کنید تا سازماندهی کنید. پس‌زمینه‌ها، عکس‌ها و نقاشی‌های سفارشی به شما این امکان را می‌دهند که ببینید چه چیزی برای شما مهم است، چه در حال بررسی یادداشت‌های خود در تلفن یا ساعت خود باشید.

علاوه بر این، در هفته آینده می‌توانید از Google Assistant استفاده کنید تا برنامه آدیداس Running فعالیت بدنی شما را (حداکثر 30 نوع ورزش مختلف) ردیابی کند. بگویید: «Hey Google, start a run with adidas Running» و برنامه باز می‌شود و سرعت، مسافت و ضربان قلب شما را در ساعت هوشمندتان ردیابی می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل و معرفی ویژگی جدید برای Wear OS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *