گوشی ویوو X90 بیست و چهارم اکتبر معرفی خواهد شد

گوشی ویوو X90 بیست و چهارم اکتبر معرفی خواهد شد

ویوو رسما اعلام کرد که کنفرانس استراتژی تصویربرداری خود را برگزار خواهد کرد که احتمالاً در 24 اکتبر شاهد رونمایی از تراشه پردازشگر سیگنال تصویر Vivo V2 خواهد بود. شایعه شده است که ISP V2 در سری گوشی‌های هوشمند Vivo X90 قرار خواهد گرفت که طبق شایعات در ماه دسامبر وارد بازار خواهند شد.

این احتمال وجود دارد که ویوو به طور رسمی تاریخ عرضه سری X90 را در این رویداد اعلام کند یا به آن اشاره کند. انتظار می‌رود خط تولید آتی دارای سه دستگاه Vivo X90، Vivo X90 Pro و Vivo X90 Pro plus باشد. این دستگاه‌ها جانشین سری بسیار تحسین‌شده Vivo X80 خواهند شد که به دلیل عملکرد عالی دوربینش که تا حدی توسط تراشه ISP Vivo V1+ امکان‌پذیر شده است، به طور گسترده مورد تحسین قرار می‌گیرند. پس از عرضه چینی، انتظار می‌رود سری X90 نیز وارد بازارهای جهانی شود تا در مقابل پرچمدارانی مانند سری آیفون 14، سری پیکسل 7، سری 13 شیائومی و سری اوپو فایند ایکس 6 مقاومت کند.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد سری Vivo X90 در دسترس نیست، با این حال، تقریباً مطمئن است که دستگاه‌های این خط از جدیدترین چیپست‌های پرچمدار Snapdragon/Dimensity استفاده می‌کنند. اینها تراشه آینده اسنپدراگون 8 نسل 2 و Dimensity 9200 SoC خواهند بود.

شایعه شده است که برترین Vivo X90 Pro Plus دارای چیپست Dimensity 9200 و سنسور دوربین 1 اینچی همراه با یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و تراشه V2 ISP. شایعات قبلی همچنین بیان کرده بودند که ممکن است شاهد نمایشگر خمیده AMOLED LTPO با رزولوشن Quad HD+ و نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز در X90 Pro Plus باشیم. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی نیز به همراه دستگاه انتظار می رود.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ویوو چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y21e با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی ویوو X90 بیست و چهارم اکتبر معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *