گوشی Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition سامسونگ در کشورهای بیشتر

گوشی Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition سامسونگ در کشورهای بیشتر

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در رویداد Unpacked این برند در ماه آگوست معرفی شود. مشخصات کلیدی نسل چهارم گوشی هوشمند تاشو قبلا فاش شده است. حتی شاهد انتشار رندرهایی از این گوشی بودیم.

اکنون SamMobile گزارش می دهد که Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition در رنگ های بیشتری در دسترس خواهد بود و همچنین عرضه گسترده تری خواهد داشت. نسخه قبلی در اکتبر گذشته با عرضه دوماهه مدل اصلی معرفی و عرضه شد. با نسخه سفارشی، خریداران این امکان را دارند که ترکیبات رنگی را در پنل عقب سفارشی کنند. برای یادآوری، Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition بیش از 49 ترکیب رنگ را ارائه می‌کرد.

این دستگاه فقط به بازارهای استرالیا، فرانسه، کانادا، آلمان، کره، بریتانیا و ایالات متحده محدود بود. این نشریه اضافه می‌کند که کشورهای بیشتری به‌ویژه بازارهای پیشرو در سراسر اروپا و آسیا می‌توانند گلکسی زد فلیپ 4 را سفارش دهند. تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند تاشو هنوز مشخص نیست، با این حال، می‌توان انتظار داشت که همزمان با عرضه آن نیز عرضه شود. احتمالا در ماه اکتبر این ویژگی ارائه شود یعنی مدتی بعد از عرضه نسل جدید.

در مورد مشخصات اصلی، سامسونگ با صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی sAMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. صفحه بیرونی دستگاه دارای یک صفحه نمایش 2.1 اینچی sAMOLED است که کمی بزرگتر از نمایشگر خارجی Galaxy Z Flip 3 است. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. در قسمت داخلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 4 از چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره خواهد برد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. انتظار می رود این گوشی هوشمند از یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی کند که از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 10 واتی پشتیبانی می کند.

در اخباری مرتبط اطلاعات پایگاه داده رگولاتور 3C تایید می کند که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Flip4 باتری بزرگ تری نسبت به مدل فعلی دریافت خواهد کرد. به طور دقیق تر، ظرفیت 3595 میلی آمپر ساعت در مقابل 3300 میلی آمپر ساعت برای Flip3 خواهد بود. این افزایش خوبی است، اما هنوز مشخص نیست که آیا سرعت شارژ بر این اساس بهبود خواهد یافت یا خیر.

بیشتر بخوانید  انتشار جزئیاتی از نمایشگر گوشی Galaxy S24 Ultra

به یاد بیاورید که Flip4 چیپست Snapdragon 8 Gen 1+ را دریافت خواهد کرد که باید نسبت به پلتفرم پرچمدار فعلی کوالکام در مصرف انرژی کارآمدتر باشد. اما در عین حال، فرکانس های آن بالاتر است، بنابراین مصرف انرژی به صورت مطلق ممکن است کاهش نیابد.

مانند گلکسی Flip3، فلیپ 4 دارای یک باتری است که به دو سلول تقسیم می شود. ظرفیت اولی 1040 میلی آمپر ساعت و دومی 2555 میلی آمپر ساعت خواهد بود. آخرین داده‌ها این گوشی هوشمند را به صفحه‌نمایش خارجی کمی بزرگ‌تر و نسبت ابعاد کمی متفاوت از نمایشگر اصلی نسبت می‌دهند.

در دیگر خبرها سامسونگ در حال توسعه یک سیستم تک تراشه جدید به طور خاص برای سری گوشی های پرچمدار گلکسی اس است که از سال 2025 به کار گرفته می شوند. می توان گفت که سامسونگ در حال حاضر هر سال چیپ های جدید Exynos را به کار می گیرد که در گوشی های هوشمند گلکسی اس نیز استفاده می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition سامسونگ در کشورهای بیشتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *