گوشی وان پلاس Ace 2 با پردازنده اختصاصی

گوشی وان پلاس Ace 2 با پردازنده اختصاصی

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر به زودی است. این سازنده چینی گوشی OnePlus Ace 2 را هفته آینده در چین عرضه خواهد کرد. این دستگاه به عنوان نسخه چینی OnePlus 11R که اخیراً معرفی شده است، عمل خواهد کرد. پیش از عرضه، این شرکت جزئیاتی از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

OnePlus چند جزئیات در مورد دستگاه آینده از طریق پست های Weibo به اشتراک گذاشته است. این شرکت فاش کرده است که OnePlus Ace 2 دارای تراشه پرچمدار سال گذشته کوالکام خواهد بود. این تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 است.

نکته جالب دیگری که این شرکت به اشتراک گذاشت این است که OnePlus Ace 2 دارای تراشه مشتری دیگری خواهد بود. این تراشه تراشه مدیریت انرژی Oppo SuperVOOC S است. این تراشه مدیریت باتری دستگاه را بر عهده خواهد داشت. کمک به دوام بیشتر باتری در هر بار شارژ در حالی که از طول عمر آن نیز مراقبت می کند.

OnePlus Ace 2 همچنین دارای تراشه نمایشگر ویژه دیگری خواهد بود. این تراشه وظیفه پردازش تصویر را بر عهده خواهد داشت. این تراشه بهبودهایی در رندر تصاویر و نرخ رفرش گوشی به همراه خواهد داشت. با این کار، تراشه اسنپدراگون گوشی بسیاری از بارهای آن را برداشته می‌شود که این امر باعث می‌شود تا تلفن به سرعت و کارآمدی سایر وظایف را انجام دهد.

Ace 2 همچنین دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی است. OnePlus این دستگاه را “قدرتگاه سه تراشه” می نامد. که کارایی انرژی، پردازش تصویر چشمگیر و عملکرد پرچمدار چیپست اسنپدراگون 8 + نسل 1 را توضیح می دهد. به گفته این شرکت، بازده انرژی دستگاه می تواند بیش از 1600 بار شارژ کامل و تخلیه با 80 درصد از ظرفیت باتری باقی مانده باشد. این شرکت گفت 1600 شارژ برای 4 سال کافی است.

همانطور که قبلاً گفتیم، OnePlus Ace 2 فقط نسخه چینی OnePlus 11R است. بنابراین هر دو دارای مشخصات مشابه هستند. با این حال، نسخه چینی از ColorOS 13 استفاده می کند در حالی که نسخه جهانی نیز با سیستم عامل Oxygen ارائه می شود.

هر دو گوشی همچنین طراحی مدل پرچمدار OnePlus 11 را دریافت می کنند. تفاوت اصلی عدم وجود نام تجاری Hasselblad خواهد بود. به این معنی که مشخصات دوربین کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید  تصویر رندر جدیدی از گوشی OnePlus 11 منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس Ace 2 با پردازنده اختصاصی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *