انتشار آپدیت امنیتی برای ساعت پیکسل واچ

انتشار آپدیت امنیتی برای ساعت پیکسل واچ

فناوری پوشیدنی در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده، به طوری که گوگل Pixel Watch یکی از جدیدترین دستگاه هایی است که به بازار پیوسته است. Pixel Watch در اکتبر 2022 عرضه شد و طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای کاربران ارائه می دهد.

گوگل جدیدترین آپدیت نرم افزاری را برای پیکسل واچ ارائه کرده که امنیت آن افزایش داده و موجب می شود تا کاربران دستگاه های پوشیدنی تجربه کاربری بهتری داشته باشند. آپدیت می 2023 با شماره ساخت RWDA.230114.013 به تدریج در هفته آینده از طریق آپدیت OTA منتشر می شود. همچنین می توانید با رفتن به منوی تنظیمات، سیستم و آپدیت نرم افزاری به آن دسترسی پیدا کنید. اگرچه این آپدیت هیچ ویژگی قابل توجهی اضافه نمی کند، اما شامل جدیدترین بروزرسان امنیتی می شود که تجربه ایمن تری را برای کاربران پیکسل واچ فراهم می کند.

ساعت برای اولین بار در Google I/O 2022 ماه می معرفی شد و در اواخر همان سال یعنی اکتبر به طور رسمی عرضه شد. Pixel Watch مجهز به سیستم عامل Wear OS 3.5 بوده که توسط سرویس‌های Google و برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی شده و از یکپارچگی عمیق Fitbit نیز پشتیبانی می‌کند. باتری 294 میلی آمپر ساعتی دارد که با یک بار شارژ تا 24 ساعت استفاده می‌کند و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا تنها در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شوند.

اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی هیچ ویژگی جدیدی را به همراه نداشته باشد، اما پایه‌ای را برای آنچه در آینده خواهد آمد تنظیم می‌کند. انتظار می‌رود رویداد Google I/O 2023 ماه آینده ویژگی‌های جدید بیشتری را برای Pixel Watch به نمایش بگذارد و به لیست قابل توجه ویژگی‌ها اضافه شود. در این بین، کاربران واچ می توانند با نصب آخرین آپدیت نرم افزار از ایمن بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنند.

در اخباری مرتبط طی سال گذشته گوگل با معرفی Pixel 6a سری گوشی های میان رده خود را بروزرسانی کرد و این مدل توانست بسیار موردتوجه علاقمندان قرار گیرد. گوشی که دوربین برجسته و باتری مناسبی داشت. در حال حاضر، این برند مشغول آماده سازی برای عرضه جانشین آن به نام Pixel 7a است که انتظار می‌رود ویژگی‌های قابل توجه خود را ارتقا بخشد. گمانه زنی هایی برای رونمایی آن در رویداد Google I/O تاریخ 10 می امسال وجود دارد.

بیشتر بخوانید  پیکسل 7 به حسگر هال مجهز می شود

پیش از رونمایی، گزارش جدیدی منتشر شده است که ادعا می کند مشخصات کامل پیکسل 7a فاش شد. این گزارش از سوی 91mobiles منتشر شده که منبع اطلاعات موثقی محسوب می شود. در این گزارش آمده است که پیکسل 7a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ OLED با نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. در بخش پردازشی به چیپست Tensor G2 گوگل، که همان پردازنده‌ سری پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو است، مجهز می شود. انتظار داریم این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه UFS 3.1 باشد.

برای دوربین، Pixel 7a یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS و دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید خواهد داشت. گذشته از آن دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی روی آن یافت می شود. این گوشی هوشمند به باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده که تا 72 ساعت عمرباتری در حالت آماده به کار را رقم خواهد زد. این باتری از شارژ سیمی 20 واتی و همچنین شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی برای ساعت پیکسل واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *