معرفی PadFone mini و ZenFones در تمام رنگ ها در نمایشگاه CES 2014

این بار نوبت به شرکت ایسوس رسیده است تا جدید ترین گوشی های خودش را در این نمایشگاه CES 2014 به رخ رقیبان خودش بکشد. دیشب ASUS از دو گوشی خودش رونمایی کرد . پدفون و زن فون در تمامی رنگ ها از چند وسایلی بود که ایسوس دیشب معرفی کرد

ZenFone_4_ColorsS-1024_verge_super_wide

گوشی پد فون یک گوشی معمولی نیست بلکه ایسوس آن را از ترکیب زندگی و آشفتگی که در بین گوشی می باشد ساخته است. اما حالا یکی از سری های گوشی های پد فون یعنی سایز کوچک پد فون دیشب در نمایشگاه CES 2014 رونمایی شده است . این گوشی 249 دلار قیمت خواهد داشت و صفحه نمایش گوشی پد فون مینی 4 اینچی که در پشت یک تبلت 7 اینچی قرار گرفته است.

padfone-mini

صفحه نمایش این گوشی دارای کیفیت 800 در 480 مگاپیکسل است در حالیکه تبلت این پد فون کیفیت 1280 در 800 مگاپیکسلی می باشد اما معرفی این گوشی همراه با تبلت یکی از سورپرایز ترین شب های سال 2014 میلادی بوده که ایسوس آن را معرفی کرده است. این گوشی 116 گرم وزن دارد که توسط اندروید 4.3 و پردازنده های 1.6 گیگاهرتزی اینتل قرار است به بازار بیاید. این گوشی دارای دوربین 8 مگاپیکسلی و باتری 3270 mAh می باشد.

اما این تنها گوشی نبود که ایسوس دیشب معرفی کرد ، Zenfones در تمامی رنگ ها از جمله وسایلی بود که معرفی شد ، شرکت ایسوس این گوشی را در اندازه های 4 ، 5 و 6 اینچی در تمامی رنگ ها طراحی کرده است که قیمت ها از 99 دلار شروع می شوند. تمامی این گوشی های از پردازنده اینتل پشتیبانی می کنند و سیستم عامل اندروید 4.3 بر روی آنها نصب شده است. زن فون 6 اینچی دارای یک قلم نوری می باشد که می توانید با کمک آن از لذت بیشتری برخوردار شوید.

هدفی که ایسوس در صنعت موبایل های هوشمند دارد این است که میخواهد تلفن هایی با تمامی سایز ها و تمامی رنگ ها در اختیار کاربران خودش قرار دهد و با معرفی این گوشی ها قطعا کاربران بیشتری به ایسوس روی می آورند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل چهارم گوشی های هوشمند ایسوس در ایران معرفی شد

نظرات در مورد : معرفی PadFone mini و ZenFones در تمام رنگ ها در نمایشگاه CES 2014

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *