پتنتی از گوشی تاشوی هوآوی منتشر شد

هوآوی

مدیر عامل شرکت هوآوی , ریچارد یو , در سال گذشته از یک گوشی تاشو صحبت کرد که در حال حاضر شرکت هوآوی درگیر آن است و قول داد که در سال 2018 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اخبار جدید نشان می دهد , شرکت هوآوی یک ماه قبل از این که مدیر یدو درباره این گوشی حرفی بزند , اطلاعات و پتنت این گوشی را به سازمان جهانی مالکیت معنوی ارسال کرده است. این موضوع پس از انتشار پتنت هوآوی و برخی از تصاویر آن توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی روشن شد.

بر اساس این تصاویر و اطلاعات به نظر می رسد این دستگاه در حالتی که تا نشده است یک تبلت بسیار زیبا به نظر می رسد ولی زمانی که تا شده است به یک گوشی هوشمند بسیار با کیفیت و کاربردی تبدیل می شود. مدیر عامل شرکت هوآوی که از ماه اکتبر سال گذشته خبر از این گوشی تا شو داده بود در ادامه گفت زمانی که در حالت تبلت از این دستگاه استفاده می شود فاصله ای بسیار کم بین دو صفحه نمایش دیده می شود که شرکت هوآوی در صدد بر طرف کردن آن است. اما از آن جا که این پتنت از مدتی قبل به ثبت رسیده است احتمال این که بتوان کاری برای بهتر کردن این شرایط انجام داد خیلی بعید است.

از قرار معلوم تولید گوشی های هوشمند با فرم تاشو , ایده ای جدید است که نه تنها هوآوی بلکه نظر بسیاری از تولید کنندگان را به خود جلب کرده است. بر اساس آن چه از سایر شرکت ها به گوش می رسد , کمپانی های بزرگ از جمله سامسونگ قصد دارد چنین محصولاتی تولید کند. سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده است محصولی با نام Galaxy X تولید خواهد کرد , اما چیزی که جالب و هیجان انگیز است , شرکت اپل است که تصمیم گرفته آیفونی با این مشخصات تولید کند.

شرکت اپل گفته است این گوشی تا سال 2020 عرضه خواهد شد , اما در این میان شرکت مایکروسافت نیز از رقبای خود عقب نمانده و پتنتی برای این گوشی تاشو عرضه کرده است , هنوز اطلاعاتی از جزئیات این محصول در اختیار ما نیست اما چیزی که می توان به طور قطعی درباره آن حرف زد تولید این گوشی است چرا که شرکت مایکروسافت نام آن را آندرومدا اعلام کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پتنتی از گوشی تاشوی هوآوی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *