گوشی هوشمند هوآوی Enjoy 20e معرفی شد

گوشی هوشمند هوآوی Enjoy 20e معرفی شد

هوآوی به تازگی گوشی اقتصادی Enjoy 20e را معرفی کرده که از مشخصات کلیدی ایده آل و ویژگی های برجسته نسبت به رقبا برخوردار است. گذشته از آن طراحی به روز هم دارد که نظر مخاطب را جلب می کند.

همین یک روز پیش ، ما در مورد هواوی در حال آماده شدن برای عرضه یک تلفن هوشمند جدید در کشور خود با نام Huawei Enjoy 20e ، پیش از فروش 11 11 ، به عنوان تلفن در وب سایت شرکت ذکر شده بود. به نظر می رسد امروز دستگاه راه اندازی شده است و اکنون برای پیش خرید در JD.com فهرست شده است.

دو نسخه از Huawei Enjoy 20e وجود دارد – 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی ، هر دو به ترتیب 999 یوان (156 دلار آمریکا) و 1199 یوان (188 دلار آمریکا) قیمت دارند.

برای مدت محدودی ، این شرکت 50 یوان تخفیف ارائه می دهد و هزینه آن را به 949 یوان (148 دلار آمریکا) و 1049 یوان (164 دلار پوند) کاهش می دهد. این دستگاه در سه گزینه رنگ ارائه می شود – Qijing Forest (سبز) ، Phantom Purple و Magic Night Black.

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی HD+ TFT LCD IPS است و از پردازنده MediaTek Helio P35 قدرت می گیرد. 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ظاهراً نسخه بالایی وجود دارد که از پردازنده HiSilicon Kirin 710A پشتیبانی می کند ، اما آن دستگاه هنوز منتشر نشده است.

در بخش دوربین ، دستگاه دارای یک دوربین دوگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس تصویری وجود دارد.

این دستگاه همچنین دارای راه حل صوتی Huawei SuperSound است که ادعا می شود حداکثر حجم 86dB را برای تجربه صوتی فراگیر هنگام بازی یا تماشای فیلم در تلفن هوشمند ارائه می دهد.

Huawei Enjoy 20e دارای رابط کاربری سفارشی EMUI 10.1 است که بر اساس سیستم عامل HarmonyOS 2 خود شرکت طراحی شده است. منبع تغذیه آن باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و دارای حالت صرفه جویی در مصرف برق است که به طور خودکار برنامه ها و فرایندهای مصرف انرژی را برای بهبود عمر باتری خاموش می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند هوآوی Enjoy 20e معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *