انتشار تصویری از گوشی ROG Phone 7 Pro ایسوس

انتشار تصویری از گوشی ROG Phone 7 Pro ایسوس

ROG Phone 7 Pro ایسوس یک گوشی گیمینگ بوده که در کنار مدل استاندارد طی رویداد 13 آوریل رونمایی خواهد شد. این دستگاه به عنوان آخرین جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس با مشخصاتی نظیر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر امولد 165 هرتزی و برخی دیگر راهی بازار خواهد شد.

به تازگی تصویر دستگاه ROG Phone 7 Pro منتشر شده است.همانطور که در سری ROG Phone 6 قابل مشاهده است، ایسوس به تدریج طراحی گوشی های (ROG) خود را ساده می کند. در حالی که مدل های اولیه ROG Phone 3 و ROG Phone 4 طراحی پنهانی بسیاری داشتند، نسل های بعدی از نظر زیبایی چندان جذاب نبودند. این روند با ROG Phone 7 Pro ادامه پیدا کرد، که دارای طراحی تقریباً مشابه با مدل قبلی است.

انتشار تصویری از گوشی ROG Phone 7 Pro ایسوس

برخی از رندرهای با وضوح بالا از گوشی هوشمند، که توسط ایوان بلاس، افشاگر به اشتراک گذاشته شده، آن را با سیستم دوربین عقب سه گانه که قابلیت تصویربرداری 8K داشته، نشان می دهد. همچنین یک صفحه نمایش ثانویه در قسمت عقب وجود دارد که می تواند برای واکنش به رویدادهای خاص مانند دریافت تماس، شروع بازی یا شارژ کردن باشد.

قسمت جلو ROG Phone 7 Pro با حاشیه های باریک در قسمت کناری از راه رسیده و حاشیه بسیار مناسبی دارد. یک دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شد. ماژول خنک کننده هوا که برای خنک کردن گوشی هوشمند در طول کاربری طولانی مدت بازی طراحی شده، نسبت به گوشی های گیمینگ نسل قبلی بدون تغییر است.

انتشار تصویری از گوشی ROG Phone 7 Pro ایسوس

ROG Phone 7 Pro به عنوان یک ارتقاء نسبت به نسل قبلی خود عرضه خواهد شد و دارای چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 است. این دستگاه اندروید 13 را دربرگرفته و در سایر مشخصه ها صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتز دارد. در دیگر خبرها آمده که ایسوس ROG Phone 7 آینده با صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی E4 AMOLED که نرخ نوسازی 165 هرتز و وضوح Full HD+ دارد، عرضه شود. احتمالاً اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هم موجود است. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 استفاده کند. در Geekbench این مدل با 16 گیگابایت رم لیست شد.

بیشتر بخوانید  رونمایی ایسوس از لپ تاپ 13 اینچی با نمایشگر اولد

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی ROG Phone 7 Pro ایسوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *