گوشی های Galaxy A54, A34, A24 دوربین سنجش عمق را از دست می دهند

گوشی های Galaxy A54, A34, A24 دوربین سنجش عمق را از دست می دهند

مدتی است که سامسونگ از سیستم دوربین چهارگانه در اکثر گوشی های هوشمند سری گلکسی A خود استفاده می کند. طبق گزارش جدیدی از کره جنوبی، این وضعیت ممکن است از سال آینده تغییر کند. گزارش به جزئیات سیستم دوربین عقب سه گوشی آینده سری گلکسی A می پردازد.

گزارشی توسط The Elec می‌گوید که سامسونگ در سال 2023 دوربین‌ سنجش عمق را از سه گوشی سری گلکسی A خود حذف خواهد کرد. این دستگاه‌ها چیزی جز Galaxy A24، Galaxy A34 و Galaxy A54 نیستند. گوشی‌های هوشمند فوق‌الذکر دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین زاویه باز، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو هستند. گفته می شود که همه آنها دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهند بود.

جالب اینجاست که گفته می شود گلکسی A54 به جای 8 مگاپیکسل فوق عریض مانند گلکسی A34 و گلکسی A24 دارای یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی دارد. این احتمالاً یک اشتباه تایپی بوده زیرا ما انتظار نداریم که این شرکت از سنسور دوربین پایین‌تری در مدل‌های گران‌تر استفاده کند. این گزارش می گوید که غول الکترونیک کره جنوبی مجموعا بیش از 60 میلیون دستگاه این گوشی های هوشمند را برای سال آینده آماده می کند. انتظار می رود گلکسی A34 در ماه مارس و پس از آن گلکسی A54 در ماه آوریل عرضه شود.

شرکت تحقیقاتی TrendForce می گوید که مصرف کنندگان استفاده کمی از دوربین های سنجش عمق دارند. از این رو، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای حذف دوربین های سنجش عمق است زیرا به کاهش هزینه ها نیز کمک می کند. گفته می‌شود که پیش‌بینی شده تقاضا برای سیستم چهار دوربین کاهش پیدا می کند زیرا شرکت‌ها دوربین‌های سنجش عمق گوشی‌های خود را حذف خواهند کرد. انتظار می رود اکثر گوشی ها در آینده دارای سیستم دوربین سه گانه باشند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انقلابی دیگر با کیت تکامل (Evolution Kit) سامسونگ در راه است.

نظرات در مورد : گوشی های Galaxy A54, A34, A24 دوربین سنجش عمق را از دست می دهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *