گوشی پرچمدار Moto Edge X30 موتورولا 9 دسامبر معرفی می شود

گوشی پرچمدار Moto Edge X30 موتورولا 9 دسامبر معرفی می شود

بلافاصله پس از رونمایی کوالکام از اسنپدراگون 8 نسل 1، چندین برند چینی مانند شیائومی، ریلمی، OPPO، iQOO و OnePlus تایید کردند که پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 8G1 را در آینده نزدیک رونمایی خواهند کرد. با این حال، موتورولا تایید کرده است که Moto Edge X30 را که از آخرین تراشه کوالکام قدرت می گیرد، در روز 9 دسامبر طی رویدادی در چین معرفی خواهد کرد.

پیش بینی می شود موتورولا دو گوشی پرچمدار را از طریق رویداد آتی معرفی کند. اولین مدل Moto Edge X30 و دومی نسخه تغییر برند Moto G200 است که ماه گذشته در بازارهای جهانی عرضه شد. شایعه شده که G200 دارای تراشه اسنپدراگون 888 پلاس با نام Moto Edge S30 در چین معرفی خواهد شد.

موتورولا هنوز مشخصات کلیدی Edge X30 را به اشتراک نگذاشته است. چن جین، مدیر ارشد لنوو در بخش موبایل، اخیراً فاش کرده است که دستگاه دارای بدنه و نمایشگری با پوشش گوریلا گلس در قسمت جلو و عقب، یک چیپست جدید و رابط کاربری My UX 3.0 است.

Moto Edge X30 با صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED عرضه می شود که از نرخ نوسازی 144 هرتز پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای طراحی نمایشگر حفره دار خواهد بود و برای امنیت با یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه می شود. در حفره نمایشگر ممکن است دارای یک دوربین 60 مگاپیکسلی برای تصویربرداری استفاده شود. پنل عقب آن دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

پیشتر فهرست TENAA چین برخی مشخصات گوشی Edge X30 را فاش کرد که این گوشی با 6 گیگابایت / 8 گیگابایت / 12 گیگابایت / 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت / 512 گیگابایت حافظه داخلی در بازار عرضه می شود. انتظار می رود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی برای آن در نظر گرفته شود. احتمالا این گوشی با نام موتورولا Edge 30 Ultra در ژانویه 2022 راهی بازار جهانی گردد.

اطلاعات دقیق تری در دست نیست و باید تا روزهای آینده منتظر ماند و مشخص شود برند زیرمجموعه لنوو چه برنامه ای برای نسل بعدی پرچمدار خود دارد. پیشتر بود که کوالکام چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 1 را معرفی کرد. پردازنده با عملکرد بالا که قرار است روی پرچمداران بزرگی از برند سامسونگ، موتورولا، شیائومی، اوپو، ویوو، وان پلاس و سونی تعبیه شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات کافی بهتر است به انتظار ادامه داد تا مشخص شود این جزئیات فاش شده صحت داشتند یا با دسته ای شایعه رو به رو بودیم.

بیشتر بخوانید  موتورولا امسال چهار گوشی Edge رونمایی می کند

ناگفته نماند که موتورولا چند پرچمدار عرضه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پرچمدار Moto Edge X30 موتورولا 9 دسامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *