گوشی های جدید کمپانی شیائومی در TENNA مشاهده شدند

شیائومی

اخیرا شرکت شیائومی دو دستگاه جدید به نام های MET7 و MEE7 را در وب سایت رسمی خود معرفی کرد. این دو دستگاه توانسته اند گواهینامه ارتباطات چین (TENNA)  را به دست آورند. این دستگاه ها با عنوان نسل جدید اسمارت فون های سری ردمی شناخته شده اند.

ویژگی ها و امکانات هر دو گوشی مشابه یک دیگر است و یک پنل عریض با اندازه 18 در 9 برای آن ها تعبیه شده است. این ویژگی یاد آور  نوت 5 می باشد. در اطلاعات قبلی درباره این دو محصول به صفحه نمایش 5.5 اینچی اشاره شده بود اما TENNA از صفحه نمایشی بزرگ تر با اندازه 5.9 اینچی خبر داد. در اخبار جدید , تغییراتی در دوربین این دستگاه اعلام شد و به جای دو دوربین دوگانه یک دوربین قوی در قسمت بالایی حسگر اثر انگشت قرار داده شده است. فلش قوی دوربین بین دوربین و حسگر قرار دارد.

صفحه نمایش گوشی ها  5.99 اینچ , با ابعاد 18 در 9 و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل می باشد. شرکت شیائومی , قبلا نیز گوشی های عریضی مانند MI Mix تولید کرده , اما نمایشگر این دو دستگاه از آن متفاوت بوده و در اطراف صفحه حاشیه بیشتری را مشاهده می کنیم.

یک باتری قوی ظرفیت 4000 میلی آمپر در ساعت برای این دو موبایل در نظر گرفته شده و در رنگ‌ های متنوعی از جمله گلد و رز گلد ، مشکی , خاکستری , نقره ای , آبی , صورتی و قرمز تولید خواهد شد. پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز , چیزی بود که TENNA درباره این گوشی بیان کرد که به احتمال زیاد مدیاتک هلیو پی25 یا کوالکام اسنپدراگون 630 خواهد بود ، البته احتمال استفاده از اسنپدراگون 660 نیز وجود دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه دیمنسیتی Xiaomi 13 در کار نیست

نظرات در مورد : گوشی های جدید کمپانی شیائومی در TENNA مشاهده شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *