گوشی های تاشو اوپو پاییز از راه می رسند

گوشی های تاشو اوپو پاییز از راه می رسند

اوپو دو گوشی هوشمند تاشو را با چیپست رده بالای اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه خواهد کرد. گزارش شده است که این برند فناوری چینی قصد دارد این دو پرچمدار تاشو را در پاییز امسال معرفی و عرضه کند. OPPO در دسامبر 2021 با عرضه Find N وارد بخش گوشی های تاشو شد. شایعه شده که دو تلفن تاشو جدید Find N Fold و Find N Flip هستند.

افشاگر مطرح Yogesh Brar می گوید که این دو پرچمدار پاییز امسال در بازار جهانی عرضه خواهند شد و به ترتیب با Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 رقابت خواهند کرد. Find N Fold یک دستگاه تبلت مانند خواهد بود در حالی که Find N Flip طراحی تاشو دارد. هر دو مدل در انتظار عرضه نهایی خود چندین گواهینامه دریافت کرده اند. این دستگاه ها همچنین در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسیده اند. هنوز جزئیات زیادی برای دستگاه‌ها وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که در آینده این جزئیات بیشتر شود.

پردازنده پرچمدار کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 در حال حاضر بهترین بوده و بیشتر پرچمداران از آن قدرت می گیرند. این چیپست انتخابی برای دستگاه های پرچمدار باقی مانده و قدرت و کارایی زیادی را در خود جای داده است. کوالکام در حال آماده شدن برای افزایش تقاضا این چیپست بوده و حتی اخیراً قرارداد همکاری با منچستریونایتد امضا نمود.

OPPO انتظار دارد که دو گوشی Find N Fold و Find N Flip با استقبال بسیاری مشابه Find N روبرو شوند که در عرض چند دقیقه پس از عرضه به فروش رفت. هیچ جزئیات قیمتی برای این دو دستگاه در دسترس نیست، اما ما همچنین انتظار داریم که قیمت رقابتی داشته باشند زیرا OPPO سلطه سری Galaxy Z Fold و Z Flip را به چالش می کشد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر اخبار موثق بیشتری باقی ماند.

برند چینی در تلاش است محصولات هیجان انگیزی معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی اوپو Reno 8T

نظرات در مورد : گوشی های تاشو اوپو پاییز از راه می رسند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *