گوشی های آنر MAGIC FOLD و آنر MAGIC FLIP ثبت تجاری شدند

شرکت آنر گویی قصد دارد بزودی گوشی های تاشویی شبیه به زد فولد و زد فلیپ سامسونگ عرضه کند. زیرا به تازگی دو برند آنر MAGIC FOLD و آنر MAGIC FLIP توسط این شرکت به ثبت رسید.

از سال گذشته ، آنر انقلاب خود را آغاز کرده است تا نام خود را به عنوان یک شرکت تلفن های هوشمند جامع تثبیت کند. این برند که اکنون از ارتباط با هواوی عاری است ، به آرامی در حال ایجاد مشارکت هایی برای آوردن تلفن های هوشمند جدید با مشخصات رقابتی و فناوری های پیشرفته است. Honor در تلاش است تا به پایگاه کاربران Huawei بپردازد و برای این کار از هر آنچه در اختیار دارد استفاده خواهد کرد. یکی از اقدامات مستقیم و جذاب ، انتشار یک گوشی هوشمند تاشو در اواخر امسال است. گفته می شود که این گوشی هوشمند تاشو تحت سری افسانه ای آنر جادو قرار می گیرد. امروز ، چند علامت تجاری نشان می دهد ، نام های مرموز Honor Magic Fold و Honor Magic Flip توسط این شرکت ثبت شده است.

علائم تجاری جدید برای اولین بار توسط DealInTech مشاهده شد. هر دو نام در اوایل ماه جاری در دفتر اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت شده است. بر اساس این علائم تجاری ، به راحتی می توان گفت که نام های رسمی تلفن های هوشمند تاشو آنر وجود دارد. یکی احتمالاً طرح تاشو قرص مانند دارد ، در حالی که دیگری احتمالاً با طرح تاشو تاشو مانند تاشو ارائه می شود. Honor Magic Fold حتی ممکن است یکی دو مورد را با Huawei Mate X2 یاد بگیرد. جدیدترین دستگاه تاشو Huawei دارای طراحی تاشو داخلی است. Honor Magic Flip ممکن است برای رقابت مستقیم با سامسونگ Galaxy Z Flip و Motorola Razr بیاید.

سامسونگ دو سال است که بر این بخش تسلط دارد ، اما بسیار خوب است که ببینید شرکتهای بیشتری سرانجام به آن می پیوندند. اوایل امسال ما شیائومی را با Mi Mix Fold خود داشتیم. تا پایان سال ، Honor و سایر مارک ها احتمالاً اولین قدم های خود را در این بخش قدم می گذارند. تا آنجا که به شرکت کره ای مربوط می شود ، در ماه آگوست رقیبان گوشی های هوشمند تاشو جدیدی را آزاد می کند تا در راس این بخش باقی بماند.

بیشتر بخوانید  نوع پردازنده گوشی آنر 80 مشخص شد

طبق گزارشات ، Honor Magic Fold از نمایشگرهای BOE و Visionox OLED استفاده خواهد کرد. از نظر سخت افزاری ، دستگاه جدید تاشو احتمالاً از Qualcomm Snapdragon 888 استفاده خواهد کرد زیرا Honor و Qualcomm از قبل برای تلفن های هوشمند جدید همکاری می کنند. با توجه به زمان ، حتی ممکن است از اسنپدراگون 888 پرو نیز بهره ببرد. دستگاه های جدید ممکن است نزدیک به پایان سال ظاهر شوند. به هر حال ، آنر تا چند ماه آینده مشغول جلو بردن سری Honor 50 خود خواهد بود.

ما کنجکاو هستیم که ببینیم آیا تلفن های هوشمند تاشو جدید به Honor در تلاش برای تبدیل شدن به Huawei جدید جهان کمک می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های آنر MAGIC FOLD و آنر MAGIC FLIP ثبت تجاری شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *