گوشی نوکیا G11 Plus بزودی معرفی می شود

گوشی نوکیا G11 Plus بزودی معرفی می شود

چند ماه پیش نوکیا گوشی جی 11 را روانه بازار کرد و حالا به نظر می رسد که این شرکت به زودی از نسخه پلاس همین گوشی رونمایی کند. طبق گزارشی، نوکیا جی 11 پلاس در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد و به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد.

این لیست نشان می دهد که گوشی هوشمند آینده از یک پردازنده هشت هسته ای Unisoc پشتیبانی می کند. گوشی نوکیا همچنین به سیستم عامل اندروید 12 هم تجهیز بوده که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. همانطور که در ابتدا توسط MySmartPrice مشاهده شد، Nokia G11 Plus در سایت بنچمارک Geekbench رویت گشته است. جالب اینجاست که این لیست شماره مدل گوشی هوشمند را فاش نمی کند، با این حال نام نوکیا جی 11 پلاس را تایید کرده است.

این لیست نشان می دهد که نوکیا جی 11 پلاس از یک پردازنده هشت هسته ای Unisoc مشابه باقی گوشی های هوشمند سری G استفاده می کند. همچنین نشان داده که پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.61 گیگاهرتز است. علاوه بر این، گوشی به گرافیک Mali G57 متکی است. تمام این اطلاعات نشان می دهد که Nokia G11 Plus می تواند توسط Unisoc T606 Soc قدرت گیرد. این لیست همچنین نشان داده که این گوشی هوشمند با رم 4 گیگابایتی عرضه می شود، با این حال، امکان چند نوع ذخیره سازی را نمی توان رد کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، این گوشی هوشمند از اندروید 12 خارج از جعبه استفاده خواهد کرد.

این همه اطلاعاتی است که می‌توانیم از فهرست Geekbench به دست آوریم. نوکیا هنوز هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند تایید نکرده است، با این حال، با قضاوت از روی پردازنده، این گوشی یک گوشی هوشمند سطح ابتدایی مانند Nokia G11 خواهد بود.

برای یادآوری، نوکیا جی 11 با صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با ناچ عرضه شد. این صفحه نمایش دارای وضوح HD+ ، نسبت تصویر 20:9، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز دارد این دستگاه توسط Unisoc T606 همراه با 3 گیگابایت رم قدرت خواهد گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت اندروید 12 برای نوکیا G50

نظرات در مورد : گوشی نوکیا G11 Plus بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *