گوشی میان رده جدید آنر با شارژ 22.5 واتی در راه است

گوشی میان رده جدید آنر با شارژ 22.5 واتی در راه است

در حالی که عرضه جهانی آینده سری Magic 5 ممکن است تمرکز فعلی آنر باشد، این شرکت چندین گوشی هوشمند دیگر را در سال روانه بازار خواهد کرد. افشای اخیر نشان داد که این برند یک میان رده جدید با Snapdragon 6 Gen 1 SoC در دست ساخت دارد. و امروز، یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند Honor، احتمالاً یک مدل ارزان قیمت، گواهی 3C چین را با شارژ 22.5 واتی دریافت کرده است. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

گوشی هوشمند ناشناخته Honor با شماره مدل RKY-AN10 گواهینامه اجباری 3C چین را دریافت کرده است. در حالی که نام بازاریابی این گوشی هنوز مشخص نیست، لیست نشان می دهد که به شارژر HW-100225C00 مجهز خواهد شد که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. این یک شارژر آشنا است که توسط بسیاری از گوشی های هوشمند Honor و Huawei استفاده می شود.

این شارژر به پروتکل شارژ سریع هواوی مجهز شده و با تراشه شارژ سریع QC2.0 کوالکام سازگار است. قابلیت شارژ با ولتاژهای 9V/2A و 5V/2A را دارد و دارای کابل داده Type-C است که جریان 3A را پشتیبانی می کند. پیش از این گزارش شده بود که آنر یک گوشی هوشمند با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در دست ساخت دارد. ممکنه همون دستگاه باشه؟ در آینده نزدیک یاد خواهیم گرفت

همچنین شایعه شده بود که همین گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. برای یادآوری، اسنپدراگون 6 نسل 1 اخیرا به عنوان یک SoC میان رده جدید از کوالکام معرفی شد. این پردازنده که بر روی جدیدترین گره پردازش 4 نانومتری ساخته شده است، از CPU Cortex-A78 به عنوان هسته اصلی خود استفاده می کند. هسته اولیه می تواند تا 2.2 گیگاهرتز حرکت کند. طبق ادعاها، SoC 35 درصد عملکرد گرافیکی و 40 درصد افزایش عملکرد محاسباتی را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آنر در آینده به رقیب اپل تبدیل می شود

نظرات در مورد : گوشی میان رده جدید آنر با شارژ 22.5 واتی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *