تایید نام ساعت گوگل به عنوان پیکسل واچ

تایید نام ساعت گوگل به عنوان پیکسل واچ

بعد از مدتها انتشار شایعه در نهایت تایید شد که ساعت گوگل به عنوان پیکسل واچ رونمایی خواهد شد. ساعتی که مشخصات کلیدی آن مشخص نشده و تنها می دانیم به سیستم عامل ور او اس 3.0 گوگل مجهز است.

پس از سال ها گمانه زنی، بالاخره می دانیم که اولین ساعت هوشمند گوگل چه نامی خواهد داشت. جای تعجب هیچ کس نیست، یک علامت تجاری جدید ثبت شده در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده نشان می دهد که ساعت Pixel Watch نام دارد.

وب سایت 9to5 Google گزارش داده که این ساعت هوشمند امکانات یک ساعت هوشمند رایج را داراست. در این توضیحات آمده است که نام پیکسل واچ «در نظر گرفته شده تا دسته بندی ساعت های هوشمند را پوشش دهد. کیس های مناسب برای نگهداری ساعت های هوشمند؛ گجت های پوشیدنی در ماهیت ساعت های هوشمند؛ بند ساعت هوشمند؛ بندهای ساعت هوشمند.» در ادامه لیست ثبت شده، اشاره شده است در حالی که نام Pixel Watch در حال حاضر استفاده نمی شود، قصد استفاده از آن وجود دارد. ناگفته نماند که گوگل اخیرا فروشگاه خود را به ساعت هایی با ویژگی های برجسته تر تغییر داده است. واضح است که گوگل ساعت های هوشمند روی مغز دارد.

درست است، این نام کاملاً مورد انتظار بود، حتی اگر یک اشتباه باشد. رسانه‌های فناوری سال‌هاست که به مفهوم ساعت هوشمند ساخت گوگل به‌عنوان ساعت پیکسل اشاره می‌کنند. همچنین زمانی منطقی به نظر می رسد که Big Tech از ساعت های هوشمند برای ارتقای اکوسیستم خود استفاده کرده است. گوگل با نامگذاری آن به Pixel Watch قصد دارد این ابزار پوشیدنی همراه تلفن های پیکسل خود باشد. بنابراین اگر افراد بیشتری را وارد وب ابزارها و سرویس‌های Google کند، قطعا این یعنی پیشرفت.

ما در حال حاضر ایده نسبتا خوبی از آنچه که باید انتظار داشته باشیم، داریم. خبرهایی مبنی بر اینکه گوگل بالاخره پیکسل واچ را واقعی خواهد ساخت، در ماه دسامبر عرضه می کند و انتظار داریم تصاویر رندر آن بیشتر منتشر شود. همچنین مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد که گوگل در ماه آینده طی Google I/O از Pixel Watch رونمایی کند که زمان ثبت این علامت تجاری به شدت از آن پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که پیکسل واچ دارای نوعی ادغام Fitbit با Wear OS 3 باشد. همچنین انتظار داریم این ساعت هوشمند بیشتر از یک Fitbit قیمت داشته باشد و به عنوان رقیب مستقیم اپل واچ عمل کند.

بیشتر بخوانید  به‌روزرسانی پیکسل واچ App 2.0 پشتیبانی از Watch 2 و Wear OS 4 را رقم می زند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا سال 2022 سالی است که ستارگان در نهایت با پیکسل واچ هماهنگ شدند. اما علی رغم شروع های نادرست و شایعاتی که هرگز منتشر نشدند، گوگل سال هاست که پایه های اولیه ساعت های هوشمند اندرویدی را ایجاد کرده است. نه تنها این اولین بار در سال 2014 به بازی پوشیدنی با Android Wear رسید، که از آن زمان به بعد به Wear OS تغییر نام داد. در سال 2019، فاش شد که یک پیکسل واچ تقریبا سال ها پیش رونمایی شد. تنها دلیلی که این کار را نکرد، آن تلاش‌های اولیه بود که «شبیه چیزی به خانواده پیکسل نبودند». در آن سال ها LG Style و LG Watch Sport عملکرد بهتری داشتند.

این نشان می دهد ساعت جدید چیزی است که گوگل مفتخر است نام خود را روی آن بگذارد. باید ببینیم در Google I/O چه اتفاقی می‌افتد، اما به نظر می‌رسد این انتظار طولانی بالاخره به پایان می‌رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تایید نام ساعت گوگل به عنوان پیکسل واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *